سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 نویسنده عماد رینز

برایان دنیلسون بعد از پیروزی و شکست دادن میرو و فاتح تورنمنت خطاب به قهرمانی هنگمن پیج گفته راستش فکر میکنم قهرمانی هنگمن طولانی نباشه و تایتل رین کوتاهی خواهد داشت برایان دنیلسون راجب قهرمانی خودش در آینده گفته میتونم قهرمان باشم و این کمپانی رو بگردونم
19سال پیش در چنین روزی بکی لینچ قهرمان حال حاضر کمربند زنان راو اولین مسابقه خودشو در دنیای رسلینگ انجام داد و بعد از پیشرفتی که بکی داشت مورد توجه کمپانی قرارگرفت و قهرمانی های زیادی رو بدست آورد 
سی ام پانک در مصاحبه باBleacherReportراجب بازگشت به دبلیو دبلیو ای گفته اگه به اسمکداون برمیگشتم آنها یک فرمول کاری دارن که بیش از10ساله که از اون خسته شدم
جف هاردی کشتی گیر برند اسمک داون در جدیدترین مصاحبه های خودش راجب سمی زین و وضعیت این کشتی گیر گفته به نظر من سمی زین کشتی گیر فیکیه
درقرارداد جدید براک لزنر همچنان دستمزد سالانه دوازده میلیون دلار پابرجا است و هیچ تغییری در حقوق براک در قراردادش ایجاد نشده این مبلغ+فروش کالاهای او و پاداش ها است
اندرتیکر :
سؤالی که سال هاست ذهن من را مشغول به خود کرده و من را آزار میدهد، آیا کشتی کج واقعی است یا فیک، من به خاطر کشتی کج 17 بار عمل جراحی انجام داده ام، و جواب مشخصه 
مت کاردونا در صحبت هایی که داشت گفت اگه پیشنهادی از WWE داشته باشه دوست داره به این پروموشن برگرده
پیتی ویلیامز رسلر سابق ایمپکت رسلینگ و قهرمان سابق اکس دویژن ، تهیه کننده مچ رومن رینز و اگزویر وودز در شو اسمکدان گذشته بوده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 24 آبان 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر