سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

نویسنده محمود

ام جی اف یکی از کشتی گیران کمپانی الیت در جدیدترین مصاحبه های خودش راجب آینده و وضعیت قرارداد خود صحبت کرده و گفته که بعد از تمام شدن قراردادم با کمپانی الیت قطعا به جایی خواهم رفت که پول بیشتری بهم بدن و اعلام کرده که پول در اولویت اول براش قرارداره
سی ام پانک درمورد انتقاد هواداران از وضعیت فعلی اش در AEW : یک میلیون سبک رسلینگ متفاوت وجود دارد و من سبک خودم را انجام میدهم ، نمی‌تواند زود قضاوت کنید
استین ایریس : wwe با من تماس نگرفته است که من را بازگرداند و علاقه به بازگشت به wwe ندارم 
آمار بینندگان شو اسمکدان این هفته به گفته اسپویلر تیوی ؛
شو اسمکدان این هفته توانست ریتینگ 1.998 میلیون با دمو 0.5 را کسب کند که نسبت به هفته قبل ( 2.093 میلیون با 
دمو 0.57 ) افت ریتینگ داشته است.
 
آستین اریس تو صحبتهای جدیدش گفته که شاید به پرو رسلینگ برگرده. در ادامه از آستین سوال شد اگه از دبلیو دبلیو ای پیشنهاد داشته باشه حاضره برگرده؟ که آستین جواب رد داد و گفت "فکرم نمیکنم اوناهم علاقه ای به جذب یه رسلر 40 سال به بالا با قد کمتر از 6 فوت داشته باشن"
 
سی ام پانک در مصاحبه با بلیچر ریپورت : راستشو بخواین ، همه اینا واسه سرگرمی منه ، بنابراین تا زمانی که در حال تفریح کردنم و کاری رو که میخوام انجام میدم ، به انتقادها توجهی نمیکنم.
من انتقادهارو درک میکنم چون ما کاریو که مردم بهش عادت کردن انجام نمیدیم
لنس آرچر دچار ضربه مغزی شده و به مدت طولانی از رینگ دور خواهد بود

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 23 آبان 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر