سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج
نویسنده عماد رینز
 
بکی لینچ  در مصاحبه جدید خودش دوباره به شارلت فلیر و تیکه بهش انداخته بکی در جدیدترین مصاحبه های خودش گفته لیومورگان بیشتر از شارلت فلیر ارزش توجه منو به خودش داره
 
سی ام پانک جدیدا اسم سه کشتی گیر که به نظرخودش استعداد ها و آینده های کمپانی الیت هستند رو اعلام کرد در این لیست سی ام پانک کشتی گیرانی از جمله داربی الین،پاورهوس هابز و دانته مارتین دیده میشوند سی ام پانک درادامه گفته دانته مارتین منو یاده اولین باری که ری مستریو رو دیدم یعنی در سال1995میندازه
 
برایان دنیلسون: مهارت های هنر های رزمی من سبک من را در داخل رینگ خیلی تحت تاثیر قرار داد، من آن مهارت ها را در کشتی گرفتن اعمال میکنم تا حرکات داخل رینگ واقع بینانه تر به نظر برسند .
 
تونی خان : ما جدال 30 دقیقه همزمان رمپیج و اسمکدان رو بردیم ، مسابقه مت سایدل و سی ام پانک بر ساشا بنکس و بکی لینچ پیروز شد.
 
لیو راش در طی مصاحبش در پادکست Talk Is Jericho ، مشکلات مالی را که در زمان کار در WWE داشت را توضیح داد.
 
لیو راش گفت : به یاد دارم که با بابی لشلی بودم. در آن زمان ، بابی لشلی قهرمان کمربند اینترکانتینتال بود. او همه جا را فرا گرفته بود. او در همه امضا ها ، ملاقات ها و احوال پرسی ها ، همه برنامه های زنده و همه چیز حضور داشت. من پولی را که بابی به دست می آورد به دست نمی آوردم. یادم می آید که در کانادا بودم و به حساب بانکی خود نگاه می کردم.
گفتم : دیگر نمی توانم این کار را انجام دهم. این منطقی نیست من درحال از دست دادن پول هستم. کار به جایی می رسد که من واقعا دیگر نمی توانم این کار را انجام دهم زیرا بچه دارم. من زن دارم ، من مسئولیت هایی دارم. می دانم که ممکن است شبیه یک بچه به نظر بیام ، که هستم ، اما در خانه مسئولیت های زیادی دارم.
 
از زمانی که سی ام پانک با AEW قرارداد امضا کرد و اولین حضور خود را در ماه آگوست در یکی از شو های رمپیج انجام داد ، این کمپانی از او به روش های مختلف استفاده کرده است. پانک همچنین این شانس را پیدا کرد که با کشتی گیرانی مانند داربی آلین ، دانته مارتین ، مت سایدل و ... کار کند.
 
دیو ملتزر هم تایید کرد که براک لزنر توی شوی اسمکداون 10 دسامبر برمیگرده و دلیلش هم اینه که مدیرای شبکه فاکس شخصا خواستار بازگشت براک شدن 
 
ملتزر در ادامه گفت که براک یکی از مهره های کلیدی اسمکداونه و احتمالا برای بیلد آپ شدن کرکترش توی رویال رامبل برمیگرده
دیو ملتزر گزارش داده که هر ساله 8 درصد درآمد کمپانی دبلیو دبلیو ای به رسلرهاش تعلق میگیره و رومن رینز و براک لزنر بیشترین حقوق سالانه رو میگیرن با 5 میلیون دلار 
 
سایر رسلرها حقوقشون زیر سه میلیون دلاره و خیلی از رسلرها خیلی حقوق ناچیزی دریافت میکنن  

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 22 آبان 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر