سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

این بحث روزه

 

کل جوابا رو بدید

دعوا نکنید

بعدا نتیجه رای گیری اعلام میشود

مثلا:(نظر واقعی)

پوش به کوربین

بازگشت پانک

اخراج رینز

حالا خودتون رای بدید

 


نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت5:47---8 بهمن 1395
دوستان عزیز پانک نیوز، جایزه اسلمی بهترین درگیری سال2017رو همین الان بزارید کنار برا این دو عزیز، فکر نکنم تا اخر سال حریفی پیدا بشه براشون
پاسخ:خخ


شاهین ترکش
ساعت23:03---7 بهمن 1395
نه من تازه امدم هنو هیچکدومتونو نمیشناسم خب غلط املایی دیگه

شاهین ترکش
ساعت22:43---7 بهمن 1395
اشکان و ساورلد واقعا ارزششو داره سر کشتی گیر ین همه خودتونو ازیت کنین
پاسخ:خخخ تو اشکان نیستی؟ "ازیت" نکنین دیگه D:


اشکان
ساعت19:56---7 بهمن 1395
بازگ هاپ هاپ کردی تو بچه لات مجازی من جولوت استخون ننداختم که ها میخام ببینی چه گوهی میخای بخوری اخه ها
اگه واسه بعضیا بیستی…
واسه من آدمم نیستی…
آدم بشو که اصلا هم نیستی….
به عنم زیاد احترام بزاری برمیگرده بت میگه من بستنی شوکولاتیم اره حکایت امثال مثل تو
تو که تا دیروز چشم چشم دو ابرو میکشیدی الان واس من خط نشون نکش
سیع نکن باهام بازی کنی چون اگه باهات بازی کنم شهربازی میشی پول بلیت برات گرون تموم میشه کافیته یا بازم بگم ها بچه منم از پشت سیستم خالی بلدم ببندم قهرمانه تکواندو نیستی که تو قهرمان .....ناهیه یک ایرانی اره اشتباه گفتی


Saworld
ساعت19:35---7 بهمن 1395
مانی تو منی من نیستی البته تو بیسواد و بچه اینجور چیزها رو نمیدونی
شب دروغگوها های آشغال به فنا
تو برو کارتون ببین
بای تا رامبل


Saworld
ساعت19:29---7 بهمن 1395
من که معدلم بیست شد و تو معدلت تخ.. نیست
هزار تا جایزه دیگه هم بردم از نظر درسی و هنری و قرآنی عین تو انگل ردی نیستم خانواده تو باید به توی انگل ردی سرشکسته باشن
وقتی که املات اینطوری باشه دیگه بقیه درسات دیگه چطورن
من اگه پدر مادرت بودم تو رو از خونه مینداختم بیرون انقدر داغونی اگه والدینت تو رو به حالت ول میکنن معلومه که اونها هم بی سواد و عین تو داغونن بعد توی دیوث میای با دو تا اسم به من معدل بیستی و بهترین نویسنده پانک نیوز میخوای بگی انگل
هر وقت فهمیدی غلط املاییت هات رو درست کنی و فهمیدی استوری چیه بیا پانک نیوز
مانی و اشکان و رومن که همتون همون اشکان سه روی خنگ هستین
من هم میام با ده تا اسم از این به بعد نظر میدم جرت میدم تو دعوا هم تو میخوای چی بکنی من که قبلا قهرمان ناحیه تکواندوم شدم با یه لقد میزنم تو کله پوکت ببینم چی میخوای بکنی
من با کسایی با ادب حرف میزنم که عقل داشته باشن و دروغگو و خنگ و بی منطق نیستن
تو همون دیپلومو به زور گرفتی و هنوز نمیدونی ادب چندتا نقطه داره به من داره ادب یاد میده
من دیگه یه هفته کار دارم دارم میرم نبینم اینجا گو خورده باشیا و نظر چرت بدی عین تو نیستمبیکار عین سگی ولگرد هر لحظه بیام اینجا نظر بدم
هرچی به من از بعد گفتی خانواده و آل توست
این دفعه بیای با اسم مانی و رومن نظر بدی فحش خانوادگی گذاشتم


اشکان
ساعت18:52---7 بهمن 1395
خودتو واس کل کل کردن با من جز نده
چون جر میدم هر کیو که پشت سرم زر زده


اشکان
ساعت18:31---7 بهمن 1395
پشتــــــــــ سر من داستان نســـــــــاز
قاطی کنــــــــم
کتابـــــــــ قصتـــــــ میکنم
تا لاتــــــــــ همیشه بــــــــــاز بمونه


mani
ساعت17:56---7 بهمن 1395
هوهوهوش حرف دهنتو بفهم ایکبیری آشغال اشکان انگل سی ام پانک باشه تو و حمید انگل جامعه هستید واس من معلم بازی در میاره بچه بودی زیاد بازی میکردی کللت ایراد پیدا کرده ببر بده پنچر گیری درستش کنه

اشکان
ساعت17:37---7 بهمن 1395
زیادی زرزر نکن بینم بابا بچه تو رو هنوز ننه بابات بهت ادب یاد ندادن میای ین جا برا من یراد میگیری ها تو اگه عرضشو داری بیا رو در رو حرف بزنیم نگا بچه از پشت سیستم نظر میدی فکر کردی گنده ای ها تو هیچ پوخی نیستی اخه امدی داری زر میزنی لقب جدو ابادتم به رنو رومن نچسبون بچه یه سیله جونته انگلم تو خونه ننه بابات صدات میکنن یا تو انارو صدا میکنی تا کی میخای گوه خوری منو بکنی ها تا وقتی استخون ننداختم جولوت هاپ هاپ نکن

امین
ساعت17:33---7 بهمن 1395
پوش به رومن رینز
بازگشت شان مایکلز
اخراج روسف
پاسخ:پوش به رومن؟


Saworld
ساعت16:56---7 بهمن 1395
دیوونه اینا استوریه
مانی نفهم هنوز فرق استوری با واقعیت رو نمیدونی غلط میکنی نظر میدی من میدونم تو همون اشکان و همون رومن هرسه تا خل همون اشکانه
اگه جریکو رو میخواستن اونطوری بکنن اون دیگه از کشتی متنفر میشد اخه تو دیگه چه خنگی هستی بعد اون طرز راه رفتن ریتم و ریکلسیشه و از سوی کمپانی برنامه ریزی شده نفهم این خل میگه زهر ریخته مگه جنگه یا شمره
من دیگه تا این حد احمق ندیدم


Saworld
ساعت14:11---7 بهمن 1395
دیدی دروغگو گو
تا الآن میگفتی من با یه نام نظر میدم حالا میگی چندتا
بچه کوچولو و اون منی که منی هستی
همتون میدونم یکی هستین
بچه کوچولو تو برو غلط املایی هات رو درست کن عقل و درست مثل بچه کلاس اوله
من از رومن تا قبل از ورود این انقدر بدم نمیود ولی این اومد انقدر خای...لی رومن رو کرد و چرت گفتی حالم ازت بهم خورد
کلا هرکی که زیاد از کسی?طرفداری کنه انگار که فامیلشه من حالم بهم میخوره من که الان به جریکو حرف بزنی آمریکایی پولداره ناراحت نمیشم ولی از جن.. ای که با ده تا اسم میاد نظر میده و میاد چرت میگه متنفرم و شایان خودت هرکی چندتا نظر میداد بهش گیر میدادی اینم عین خر اینجا با چندتا اسم نظر میده وبو به گند کشیده انگل پانک نیوز
بچه تو برو کلماتتو درست کن تو این کامنت اخریت ۴ تا غلط کلاس دومی رو داری مگه بابا مامانت تورو مدرسه نفرستادن یا ادب و فهم بهت ندادن
پاسخ حمید:حرف دلمو زدی


mani
ساعت13:50---7 بهمن 1395
من مدرک دارم تو مسابقه دین و جری سوراخ شد از اون موقع نمی دونم فکر کنم به میخا یه زهر زده بود یه پاش لننگ می زنه اچاراش شل شده

اشکان
ساعت13:29---7 بهمن 1395
زر زر ازافه نکن بینم بابا بچه حال حرف زدن نداری خیلی غلت ازافه کردی به من فهش دادی بعدش با هر چند تا اسم حال کنم میام گوه خوریش به تو نیومده بشین سر جات بچه بچگیتو بکن اره هر مسابقه که رومن تو باشه من میگم بهترینه به تو هیچ ربطی نداره روغنم جدو ابادته فهمیدی یا نه هی من به ین بچه هیچی نمیگم پرو تر میشه میبخشید شایان داداش ولی دیگه نمیتونم جولو خودمو بگیرم
پاسخ: باقی رو خود دانید اما بازم میگم این بحثها خوب نیس
پاسخ: خدافظ بای


mani
ساعت13:22---7 بهمن 1395
Saworld اگه تو اندازه نو ناخن هم عقل داشتی جریکوای که نه زن نه مرد رو دوست نداشتی هر وقت مدرک پیدا کردی بیا

amir
ساعت13:03---7 بهمن 1395
پوش به وایت
بازگشت دنیل
اخراج رومن


Saworld
ساعت10:26---7 بهمن 1395


۸۰ درصد کاربرا به اخراج رینز رای دادن

بعد من با احمقا حوصله حرف زدن و درگیر شدن ندارم

بعد مرتیکه خل با چند تا اسم نظر میدی میخوای کم نیاری

تو که هیچ چی کشتی رو نمیدونی چی بهت بگم

هرچی میگی برخلاف منطقه رینز رو یکی از بدترین استارا معرفی کردن تو میگی بهترین حالا این هیچی

تی ان ای همه بازی های خشنش رو دوست دارن تو میگی خوب نیست پس برو رومن رو نگاه کن چون مسابقات خشن بدرد بچه ها نمیخوره

مسابقه اچ و رومن در رسل یکی از بدترین مسابقات سال معرفی کردن تو میگی بهترین

من نمیفهمم هرچی روغن باشه تو میگی خوبه وگرنه هیچی نمیفهمی

من نظرمو گفتم به رومن تو دخالت کردی جوابتو گرفتی

تو خنگ هم که هرچی میگیم استوری هنوز نفهمیدی

بچه ۲ ساله الآن فهمیده بود.


اشکان
ساعت9:29---7 بهمن 1395
هه تو نفرت داشته باش دلم میخاد ببینم با نفرت تو به رومن چی میخاد بشه نگا رو همینجور به پیشرفت خودش ادامه میده تو فعلا قراره میمون از قفس اویزون کنن تو رامبل

Amirph
ساعت9:27---7 بهمن 1395
سلام اقا شايان ميشه يه لحظه بيايد مسنجر
پاسخ: بیا تا ده و نیم هستم
پاسخ: ساعت ده و بیست هست من شب ساعت نه میام بای


Mafia
ساعت7:15---7 بهمن 1395
پوش بزرگ به بابی رود پس از امدن ب بالاترین سطح منظورم در راو یا اسمکدانه
برگشت باتیستا
اخراج جان سینا


محمدرضا
ساعت3:28---7 بهمن 1395
پوش به سمی زین، بازگشت پانک، اخراج هیچکدام

محمد20
ساعت1:10---7 بهمن 1395
البته بازگشت کرت انگل هم همینطور

ناصر
ساعت0:54---7 بهمن 1395
پوش به راک بازگشت باتیستا اخراج ادج

Aht
ساعت0:26---7 بهمن 1395
پوش به کوربین بازگشت اچ اخراج جریکو

ROMAN
ساعت23:50---6 بهمن 1395
اخراج کوین اونز
بازگشت پانک
پوش رومن رینز


Hosseinhhh
ساعت23:49---6 بهمن 1395
اخراج:رینز
برگشت:باتیستا و اچ
پوش:سزارو


اشکان
ساعت23:47---6 بهمن 1395
پوش به رینز بازگشت سی ام پانک اخراج جریکو

Saworld
ساعت23:22---6 بهمن 1395
بروبچ پانک نیوزم تنفرشون از رینز رو اعلام کردن
پوش به نول
بازگشت باتیستا
اخراج روغن بنز


WCW
ساعت22:49---6 بهمن 1395
پوش به بری وایت
بازگشت شاون مایکلز
اخراج رینز


رومن امپایر
ساعت22:14---6 بهمن 1395
پوش به سمی زین.اخراج براک لزنر.برگردوندن دنیل برایان(چو رینز نباشد کشتی کج مباد)

محمدامین
ساعت22:10---6 بهمن 1395
پوش به کلاب

برگردوندن باتیستا

اخراج بدخواه جان سینا


Wwe
ساعت22:07---6 بهمن 1395
بازگشت باتیستا

Arman
ساعت22:07---6 بهمن 1395
پوش به کلاب
بازگشت کرت انگل
اخراج رینز


Jeff
ساعت22:06---6 بهمن 1395
پوش به کوربین بازگشت جف هاردی اخراج جیمز

اراد غلامی
ساعت21:57---6 بهمن 1395
پوش به کوربین
بازگشت مایکلز
اخراج رینز
پاسخ: واقعا میخواهی بری؟


اراد غلامی
ساعت21:56---6 بهمن 1395
پوش به کوربین
بازگشت شان مایکلس
اخراج رینز


ارمین پانک
ساعت21:55---6 بهمن 1395
پوش کوربین بازگشت استون کلد اخراج رینز

شایان
ساعت21:53---6 بهمن 1395
قراره به چی رای بدن
مشخص نکردی که
پاسخ:تو عکس نوشته که


علیرضا
ساعت21:49---6 بهمن 1395
کوربین
پانک
رینز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 6 بهمن 1395برچسب:, توسط حمید پانک

اسلایدر