سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

نویسنده محمود

د راک : من هنوز میخواهم کشتی بگیرم، و من می‌خواهم به کمپانی WWE برگردم، و من هنوز هم عاشق کشتی کج هستم.
مسابقه رومن رینز مقابل وودز به صورت رسمی برای شو اسمک داون هفته اينده ثبت شد، وودز نظرش را راجب مسابقه اعلام کرد، من کاری ندارم که تو رهبر قبیله هستی یا نه، من کاری ندارم که تو همه مچ هاتو بردی یا نه، ولی من در شو اسمک داون تورا شکست میدهم 
د راک 
بله، شایعاتی زیادی شده که مسابقه من مقابل رومن رینز برای رسلمنیا 38 ثبت می‌شود، نمی‌توانم انکار کنم اما در رسلمنیا 38 این اتفاق نمیفته، و به آینده کاری ندارم احتمالش هست که در آینده خیلی دور مسابقه من و رومن رینز را ببینید، و حقیقتا من، به رومن رینز افتخار میکنم برای کشتی که درحال حاضر می‌گیرد
امروز اعلام شد پیپرویو بعدی ان اکس تی وار گیمز هست که به تاریخ ۵ دسامبر برگزار میشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 19 آبان 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر