سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج
 
این خبر را یکی از کاربران فرستاده. دمش گرم

رینگساید نیوز : یکی از اعضای تیم کریتیو به ما گفت که نگرش کیت لی همیشه بد بود و دلیلی که او با وجود مشکلاتش در بک استیج بازم فرصت گیرش اومد ، عملکرد و حرکات زیادی بود که با وجود وزن سنگینش میتونست انجام بده. 
 
اخراج کیث لی برای طرفدارن بسیار شوکه کننده بود اما وضعیت در بک استیج اینگونه نبود.
 
بوکرتی در صحبت اخیرش در مورد مسابقه احتمالی بابی لشلی ‌و براک لزنر گفته امیدواره این مسابقه به زودی اتفاق بیوفته و از وقتش نگذره 
 
جان ماکسلی جدیدا فاش کرده که وینس مکمن از ماسک هایی که گروه شیلد می زدند بدش میومده
 
ریدل:
فکر میکنم الان که با رندی هستم مردم بیشتر از من متنفرند. اونامیگند ”این پسر عوضی فکر میکنه که الان غیر قابل لمسه" سعی می‌کنم به وینس و افراد دیگه بگم این بخشی از شخصیت منه این بخشی از چیزی است که من را محبوب می کند. من در UFC جنگیدم و همه اینو میدونن میخوام حرف های چرت و پرت بزنم و این یکی از اون چیزاییه که نمیتونم تغییرش دهم
 
بوکرتی :
من می‌خواهم هرچی زودتر مسابقه براک لزنر مقابل بابی لشلی انجام شود، و این مسابقه اگر فعلا برگزار نشود، قطعا به ضرر ماست
 
کوین اونز 
وینس مکمن پارسال میخواسته من را به برند NXT برگرداند اما وینس مکمن دقیقه نود نظرش عوض شد، و من را در مین راستر نگه داشت
توماسو چمپا در مصاحبه جدیدش : من اصلا نمیخوام دوباره با جانی گارگانو مسابقه بدم و اون در صدر لیست من نیست چون میخوام فعلا تایتلو نگه دارم اون میتونه بره تایتل نورث آمریکنو بگیره و دور و بر من نیاد 
 
همچنین چمپا در مورد NXT 2.0 گفت : بنظر من که عالیه چون دیدن پیشرفت این همه جوون که دارند با تمام قدرتشون تلاششون رو میکنند تا موفق بشن بد نیست 
 
ملکای بلک در صحبت های جدیدی که داشت گفت که در دو هفته آینده تغییر عجیبی در کرکترش رخ میدهد و اعضای بیشتری به فکشن هاوس اف بلک اضافه خواهند شد 
 
کریس جریکو تو مصاحبه جدیدش گفت که ام جی اف بعضی وقتا خارج از برنامه حرف هایی داخل پروموهاش میزنه که باعث ناراحتی مردم میشود و قابل تحمل نیست مثل چند هفته پیش که خطاب به استینگ گفت که هاها لکس لوگر روی ویلچره 
 
البته حرف جریکو درست ولی اگر همچین حرفایی نباشند پس ام جی اف دیگه تاپ هیل محسوب نمیشه 
 
کمپانی WWE اعلام کرد که در ماه ژانویه 2022 یک تور کوتاه در کشور کانادا خواهد داشت که از چهار شو دوتاش سوپر شو و یکیش اسمکداون در تاریخ 21 ژانویه و یکیش هم شوی راو در تاریخ 24 ژانویه هستند 
 
طبق گفته دیو ملتزر از بین اخراجیای اخیر WWE سه نفر از آنها خودشان خواستار فسخ قراردادشون شده بودند که اونا زیدا رامیر ، لینسه دورادو و گرن متالیک بودند  همچنین ملتزر گفت : تعداد زیاد دیگری هم خواستار فسخ قراردادشون شده بودند که از بین آنها من دو نفر رو هم میدونم کی هستند ولی WWE خواسته آنها رو اجرا نکرد 
 
کرت انگل راجب وضعیت ناکامورا گفته که کمپانی تا اینجا چند فرصت رو بهش داده ولی فکر نمیکنم بخوان که پوش های بیشتری بهش بدن او فقط یک کشتی گیر بزرگ نیست بلکه یک رسلر سرگرم کننده نیز است و فکر میکنم که فردی مثل وی باید یک سوپراستار بزرگ برایWWEباشد
 
خبر :بری وایت در 13 نوامبر در رویداد فول گیر کمپانی الیت دیبیو خواهد کرد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 18 آبان 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر