سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

نویسنده عماد رینز

 ترجمه اختصاصی آهنگ ورودی سی ام پانک!

 
تو چشمای من نگاه کن، چی میبینی؟
یه قهرمان رسانه ای
من میدونم خشم و رویا های تو چی هستن
من تمام چیزی هستم که تو همیشه میخواستی باشی
اوه، من یه قهرمان رسانه ای هستم
درست مثل موسولینی و کندی من یک قهرمان رسانه ای هستم
...
نور های نئونی، جوایز نوبل
وقتی آینه حرف میزنه، انعکاسش دروغ میگه
نیازی نیست که از من پیروی کنی، فقط تو میتونی منو آزادم کنی
...
من بهتون میگم که باید چی و کی باشین
من همون چهره خندان داخل تلوزیون هستم
من قهرمان رسانه ای ام
من از شما دارم استفاده میکنم اما شما بازم منو دوست دارین
من به شما یه حرفی میزنم و یکی تبدیل میشه به سه ( یعنی شما بدون توجه به صحت این حرف، قبولش میکنین و به بقیه منتقلش میکنین)
اوه، من قهرمان رسانه ای هستم
درست مثل جوزف استالین و گاندی
من قهرمان رسانه ای هستم
شما باعث شدین من ثروت مند و مشهور بشم
شما به باذن پروردگارتون به من قدرت و اختیار دادین
من تمام چیزی هستم که شما نیاز دارین باشین
من قهرمان رسانه ای هستم
 



نظرات شما عزیزان:

edgeratedr
ساعت17:15---18 آبان 1400
لطفا ترجمه تم ورود نیکی بلا رو بزارید ممنون
پاسخ: بلد نیستم عماد برام فرستاد بهش میگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 18 آبان 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر