سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 نویسنده محمود

جیم کورنت در آخرین اپیزود از پادکست خودش گفته که از میرو در اوایل کارش در AEW متنفر بود اما الان ازش خوشش اومده
کورنت در ادامه گفت وقتی میرو پارسال به عنوان تگ تیم پارتنر کیپ سیبین دیبیو کرد و با اون وارد فیود با بست فرندز شد ازش متنفر بود ولی الان که داره انفرادی کار میکنه ازش خوشش اومده و بنظرش بوکینگ شخصیت میرو پیشرفت داشته
 
د راک توی مصاحبه با اندرو فروند گفت که در حال حاضر هیچ شانسی برای رویارویی وی با رومن رینز توی رسلمنیا وجود نداره ولی در آینده ممکنه برنامه عوض بشه 
راک در ادامه گفت که به رومن و اوسوز به خاطر کاری که دارن انجام میدن افتخار میکنه 
 
اونی لورکن
زمانی که من به 205 Live رفته بودم اونجا در شو های اسمکداون هم حضور داشتم و به همین دلیل از من خواسته شد تا قرارداد مین راستری امضا کنم و بند غیررقابتی من از 30 روز به 90 روز افزایش یافت.
 
صحبت راک درباره ی فیود با رومن رینز
من میتونم بهتون اطمینان بدم درحال حاضر هیچ خبری از درگیری نیست. ممکنه در آینده بوجود بیاد اما فعلا من و رومن رینز باهم ارتباط خوبی داریم و به عملکرد او و اوسوز و دیگر اعضای خانوادم افتخار میکنم.
 
جی وایت در مصاحبه با فایتفول سلکت اعلام کرد که هیچ تماسی در خصوص پیوستن به AEW باهاش گرفته نشده؛ مخصوصا در زمان تاسیس این پروموشن ؛ و نمی دونه این شایعه ها از کجا به وجود آمده؟ 
 
وایت همچنین افزود اخباری که میگن به AEW نزدیک شده یا قرارداد امضا کرده 100 درصد دروغ است.
 این هفته پروموشن WW، بیش از 10 رسلر را اخراج خواهد کرد.
 احتمالا اسم سزارو، تیموتی ثتچر و دنی برچ هم توی این لیست باشه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 18 آبان 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر