سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

جریکو که از سال 1999 در اختیار دبلیو دبلیو ای بوده "یکی" از بهترین های تاریخ بوده.. پروموش :عالی! سبک مسابقه:عالی هیجان دادن:عالی... همه چیش عالیه و واقعا به ریتینگ راو کمک میکنه کسی که درفت به پیشرفتش کمک کرد و اونو مرد شماره یک راو کرد! د وای تو جی...  ولی چرا لقب وای تو جی روش گذاشتن؟ها؟...

در سال 1999 راو توجه جریکو رو جلب کرد و جریکو به راو رفت تا لقب ووای تو جی رو روی خودش گذاشت.. اون موقع وای تو کی یه ویروس مخربی بود که روی کامپیوتر ها اثر بدی میذاشت!وای تو کی کل جهان رو مشغول کرده بود و توجه همه به این ویروس بود جریکو لقب خودشو وای تو جی گذاشت و کِی اخرش رو با حرف اول نام خودش عوض کرد! بعدا اون گفته هدفش این بوده که نشون بده اثرات خوبی رو مردم میزاره و توجه هارو جلب میکنه

(اگه یادتون باشه تو تیتان ترونش کد هایی نمایش داده میشه که نماد ویروس وای تو کی بود)


نظرات شما عزیزان:

Saworld
ساعت13:59---7 بهمن 1395
کی به کی میگه بچه
تو برو غلط املاییت رو درست کن بچه کلاس دوم از تو بهتره


اشکان
ساعت13:22---7 بهمن 1395
من با هر چند تا اسم که حال کنم میام میخام ببینم فضولم کیه من هر جورم فکر میکنم میبینم به تو بچه هیچ مربوط نمیشه من از کی خوشم میاد یا نمیاد دم پر من نپلک من حال میکنم بگم رومن بهترینه به تو هیچ ربطی نداره حالا برو رد کارت بچه

Saworld
ساعت10:50---7 بهمن 1395
از این به بعد حرفهام رو رک و راست به تو میزنم بیشتر بفهمی
رفتی گوگل ترجمه اینو حتما ترجمه کردی
اشتباه کردم انگلیسی نوشتم فارسی مینوشتم بعد من فحش بدی ندادم تو مانی الان فحش نوشتی فهم بهت یاد نداد
همش داره برخلاف منطق میحرفید تو برو با اون خیالات باش


Saworld
ساعت10:30---7 بهمن 1395
اخه شایان نگاه کن الانم این مانی و اشکان و رومن هرسه غلط املایی عین هم دارن و هر سه عاشق رومنن
من اون دفعه به دلیل تو از این عذر خواستم ولی بازم این داره با چند تا اسم از رومن دفاع میکنه
پاسخ: واقعا عجیبه که هنوزم سر رستلرها دعوا باشه


mani
ساعت9:18---7 بهمن 1395
هو جده فوش اینگلیسی می دی فکر می کنی نمی فهمیم یکم با ادب باش اینجا جای بی ادب بازی نیست

اشکان
ساعت8:18---7 بهمن 1395
هوی ببین ساولرد بچه پرو داری میرو رو اعصابم ها یواش یواش اخه من از کی میترسم تو ین وب که با دو تا اسم بیام نظر بدم ها از تو بچه ها اهمق من بخام بگم از جریکو خوشم نمیاد همینجا میگم با اسم خودم حواصتو جمع کن دفع اولو اخرت باشه داری پشتسر من حرف میزنی من خیلی وقطه تو پستای حمید نظر نمیدم که دعوا درست نشه الانم مجبورم کردی

محمد20
ساعت1:06---7 بهمن 1395
الان تو wweسه نفرو عشق است یکی جریکو یکی گلدبرگ یکی سزارو

Saworld
ساعت23:31---6 بهمن 1395
This guy roman is ashkan
I
پاسخ: اصلا حرکت خوبی درباره اشکان نکردی ازت توقع نداشتیم


Arman
ساعت19:37---6 بهمن 1395
از وقتی اومد عاشقش شدم
خیلی خوبه لامصب
همیشه دوسش داشتم
بی نظیره

پاسخ:همیشه خوبه عشققه واقعا چحوری بعضیا میگن بدرد نخوره؟


reigns
ساعت18:52---6 بهمن 1395
سلام حمید...
چطوری؟
پاسخ:مرسی عزیز شما خوبی؟ بقول خودت :/


ROMAN
ساعت18:10---6 بهمن 1395
کی گفته جری نفر اول راو
پاسخ:منن و کل کسایی که یکم منطق دارن رینز الان چی داره؟هیچی حداقل جریکو الان قهرمان یو اسه


mani
ساعت17:49---6 بهمن 1395
یه سوال داشتم ارزش کمر بند ای جی زیاد یا کوین اولنز?
پاسخ: برابر هستن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 6 بهمن 1395برچسب:, توسط حمید پانک

اسلایدر