سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

کتاب جان ماکسلی با نام ماکس دیروز رسما منتشر شد

قسمت هایی از کتاب جان ماکسلی:
هیچوقت واقعا به شخصیت خودم فکر نکردم.
 
درسته در طی سال ها کاراکتر هایی داشتم و ممکنه بعضی از اتفاقات کاراکتر ها شخصیت واقعی خودم بوده باشه. در اون لحظات وارد شخصیت واقعی خودم میشدم به طوری که انگار زندگی واقعی بود. ولی همچنین همشون فیک (تظاهر و وانمود کردن) بود. برای روشن کردن موضوع: بعنوان کشتی گیر اجازه دارم که بگم "فیک" ولی شما نمیتونین. مجبورم نکنین بهتون چاقو بزنم. براتون قابل فهم بود؟ هنوز هیچی نشده گیجتون کردم
 
کشتی گیران حرفه ای ترکیبی از ورزشکار/بازیگر/هنرمند/سرگرم کننده است. غیر ممکنه که ما رو در قسمت خاصی بذارین، شنیدم مردم سعی کردن (که کشتی گیرا رو در قسمت خاصی بذارن) ... حتی خود کشتی گیر ها. نکنین. فقط نکنین. هیچ کلمه یا چیز خاصی نمیشه گفت. این فقط ... رسلینگه.
 
و شما چیزی که ما دوست داریم رو کمتر میکنین اگه بخواین کوتاه ترش کنین و در قسمت خاصی قرارش بدین، رسلینگ میتونه هر چیزی باشه. این همه چیزه. این ورزشکار های کلاس جهانیه، این تئاتره، شکسپیر، بهترین رمان ها،اوپرا ها، هنر. هیچکس در هیچ جا راهی پیدا نمیکند که به دنیا بگویدفاک یواین سرگرمیه، این فیلمه، این موزیکه. ... این همه چیزه. 
 
اگه همین الانش رسلینگ رو دوست نداری احتمالا این کتاب رو نمیخونی ولی محض احتیاط اگه کسی هستین که تازه وارد دنیای ما شدین ... خوش آمدین. قراره عاشقش بشین. چیزی برای همه وجود داره
ما آدم خوبا هستیم
 
"راه دراز و دیوانه واری رو برای 16 سال طی کردم.
ولی اخیرا بالاخره کل دنیا برام معنی دار شد.
چجوری به اینجا رسیدم؟
چجوری برای مدت زیادی قهرمان کمربند AEW بودم؟
جواب اینه... پدرم.
190 سانتی متر قد، 113 کیلو وزن اگه از مسیر خارج میشدی به دهنت میزد.
ترسناک
یک روز در شهر بود. من رو از مرکز پلیس برداشت ولی کتکم نزد.
بهم نگاه کرد و چیزی گفت که هیچوقت فراموش نمیکنم.
گفت "پسرم... ما آدم خوبا هستیم. مهم نیست چه اتفاقی رخ میده، مهم نیست دورت چی رخ میده، فقط یادت باشه. ما آدم خوبا هستیم
بهم حمله کردن، کتک خوردم، با هیولا ها، با تکنیکی ها، با دوستان خودم جنگیدم ... ولی همیشه میدونم چیکار کنم. همیشه دارمش. "ما آدم خوبا هستیم
این فقط قسمت کوتاهی از کتاب جان ماکسلی بود، جان در کتاب از جان هیوبر برودی لی، لوک هارپرحضورش در WWE و ... صحبت کرده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 16 آبان 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر