سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 

ماریس و میز در پشت صحنه با دنیل میحرفن.

دنیل به میز میگه برای کمربند بین قاره ای قراره در مین اونت مسابقه بده.

مسابقه هم به صورت لامبر جک خواهد بود.

 

 

هارپر مقابل رندی

اورتن رفت برای ار کی او اما هارپر بدلش کرد و با رول خواست رندی رو پین کنه اما موفق نشد.وایت کنار رینگ فقط میخندید

هارپر تصمیم گرفت با اجرای فنیشر کار رو تموم کنه و به وایت اشاره کرد و بعدش رفت سراغ رندی اما اورتن رولش کرد که هارپر تسلیم نشد.در برگشت هارپر با کلوزلاین رفت سمت رندی با دریافت ارکی او نقش زمین شد

برنده رندی

 بعد مسابقه وایت هم به هارپر سیستر ابیگل زدو همراه رندی سالن رو ترک کرد

 

 

رنه در سالن هست و میخواد از میکی جیمز راجب کارهای اخیرش گزارش بگیره.

جیمز اولش کمی حرفهای بی ربط میگه و بعدش میگه این گروه بندی دیواز به نظرم بی معنی هست و همون بلیز که تنهایی داره کار میکنه لیاقتش از همه بیشتره.در واقع من به خاطر او برگشتم و اگه در این برند نبود هرگز پام رو اینجا نمیزاشتم.

رنه میگه واسه همین هفته قبل به بلیز کمک کردی بکی رو شکست بده؟

میکی میگه اون که فرصت خودم بود.یک موقعیت برای نشون دادن میکی جیمز واقعی.

 

در این لحظه بکی میاد و با جیمز درگیر میشه.بلیز کمی بعد به کمک جیمز میاد و با هم بکی رو میزنند و جیمز میگه بکی باید جایگاه خودش رو قبول کنه.

 

تصاویری داریم از خرید مشترک کارملا و السورت.کارملا نظر میده و السورت یه دست لباس جدید میپوشه و خارج میشه

 

 

کوربین برای دیدن بتل رویال کنار کزارشگرا میشینه

 

بتل رویال با شرکت:

Heath Slater, Rhyno, Simon Gotch, Aiden English, Curt Hawkins, Konnor, Viktor, Mojo Rawley, Tyler Breeze, Fandango

 
راولی حین مسابقه تلاش خاصی نشون داد و موفق شد راینو و کانر رو حدف کنه اما بریز و فندنگو تمام مسابقه هوای هم رو داشتن و راولی موفق نشد اتحاد اینا رو بشکنه اما وقتی بریز رفت به راولی کیک بزنه اشتباهی ضربش به فندنگو خورد و رفیقش حذف شد.بریز شوکه شده بود که راولی با یک مشت انداختش بیرون
برنده راولی
 
 
 
تصاویری داریم که نشون میده نیکی و ناتالی در پشت صحنه درگیر شدن
 
 
 
استایلز برای پرمو به رینگ میاد
او میگه عکس سینا رو وسط پوستر رمبل گذاشتم اما جاش اون عقبهاست
میخوام بیاد قبل رمبل کمی اختلاط کنیم.سینا میاد
 
ایجی تصاویری از شرکت سینا در مسابقات استعداد یابی نشون میده و میگه سینا یادش رفته که من یه نابغه هستم و داره واسه بقیه رای میده
 
از وقتی رفته من اسمکدان رو روی بورس حفظ کردم.کسی براش دلتنگ نشده و من خواهان مسابقه باهاش نیستم بلکه میخوام جایگزین سینا در کمپانی بشم.من مرد اسمکدان بودم نه سینا
سینا فقط پوزخند میزنه
 
من واقعان میدونم چطوری بعضیها طرفدارت هستن
تازه بعد رمبل که شکستت بدم کلا میری به تاریخ ملحق میشی
 
سینا میگه فکر میکنم برخی موارد جزئی رو فراموش کردی.تو فقط 6 ماه اینجا بودی.من مثل تو در برندهای خرده پا رشد نکردم از اولش جزو رستلرهای اصلی کمپانی شدم.
 
من هیچ وقت زیاد راجب افتخاراتم نمیحرفم فقط ضربه میزنم و عمل میکنم.تو اینجا ترقی کردی چون موقعیتهام رو برات گذاشتم و رفتم.حالا عجله نکن
در رمبل سینای واقعی رو میبینی.یه ادم بد که حسابت رو کف دستت میزاره
 
بعدش سینا میره و ایجی نگاهش میکنه
 
 
 
 
زیگلر مقابل کالیستو
 
کالیستو در گوشه رینگ خواست به زیگلر ضربه بزنه اما زیگی با سوپر کیک موفق شد حریف رو نقش زمین کنه
برنده زیگلر
 
سی ام پانک نیوز.بعد مسابقه زیگلر یک صندلی اورد تا کالیستو رو بزنه
اما کروز اومد و مانعش شد
زیگلر به پشت صحنه رفت و داور به وضعیت کالیستو رسیدگی میکرد
 
 
 
 
 ناتالی مقابل نائومی
 
تصویری از پشت صحنه داریم که نیکی و ناتالی در پشت صحنه باز درگیر شدن
نائومی که درون رینگ منتظر هست میگه من به اسمک اومدم چون زمینه خوبی برای ترقی داره حالا منتظر حریف هستم.هر کی میخواد بیاد مسابقه بدیم
بلیز میاد و میگه فکر کردی کی هستی.تو اینجا افتخاری نداری که ادعات میشه
نائومی میگه بیا توی رینگ تا  حالیت کنم.
بلیز میخواد وارد شه اما بعدش منصرف میشه و میگه تو لایق این موقعیت نیستی
 
این بخش تموم میشه تا بریم سراغ مین اونت
 
 
 
 
 لامبر جک مچ
امبروز مقابل میز
مسابقه برای کمربند بین قاره ای
 
رستلرهای کمپانی اطراف رینگ مستقر میشن
 
 اواسط مسابقه با دراپ کیکهای دو طرف پیگیری شد اما هیچ کدوم تسلیم نشد.امبروز موفق شد یک موقعیت برای کاور به دست بیاره اما کوربین مانع ادامه کار شد.به دنبالش بقیه هم به رینگ ریختن و درگیری جمعی پیش اومد
کمی بعد رینگ خلوت شد و میز و دین دوباره سر شاخ شد و دین موفق شد با اجرای درتی دیدز میز رو کاور کنه
برنده و همچنان قهرمان دین
 
اسمکدان با جشن پیروزی امبروز تمام شد

نظرات شما عزیزان:

اشکان
ساعت8:23---7 بهمن 1395
اخه داش شایان ین یعنی چی ین ساولد دیگه داره اعصاب منو بهم میریزه برگشته نوشته من ین جا به اشکان ینگلیسی مینویسم احمق چون سواد نداره بخونه هر کی از جریکو خوشش نیومد اشکانه ؟؟ وا یعنی چی من تو پستای حمید دیگه نظر نمیدم که دعوا دروست نشه ان موقع ینا چی کار میکنن

محسن
ساعت12:25---6 بهمن 1395
چرا اسمکدان پخش آنلاین نبود ؟
پاسخ: نداشتن که بزاریم


هومن cr7
ساعت12:17---6 بهمن 1395
الان 22نفر واسه رامبل انتخاب شدن که پس 8تا بعدی جزو سوپرایزند

ایلیا
ساعت9:59---6 بهمن 1395
راولی برد؟ تو اسپورت اسکیدا اخر های مسابقه نوشت برنده بریز
پاسخ: عیب نداره اشتب نوشتن
پاسخ: فعلا رفتم بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 6 بهمن 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر