سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


بیانکا در پشت صحنه میگه که من در سامراسلم برای مصاف مقابل بکی اماده نبودم اما الان قویتر شدم. بیانکا کمی برای بکی کوری میخونه و راهی رینگ میشه.

بکی هم در پشت صحنه کمی برای بیانکا کوری میخونه و میگه کسی نمیتونه شرایط سخت من رو درک کنه اما من موفق شدم.

 

مصاف برای کمربند زنان راو

بکی مقابل بیانکا

بکی رایت هند میزنه. بیانکا با کد بهش جواب میده. بکی میره سمت ستون رینگ و بعدش بیانکا رو میگیره و هل میده سمت ستون. تا بیانکا به خودش بیاد بکی کاورش میکنه.

برنده بکی

 

اونز همراه دومنیک و ری در پشت صحنه در مورد تیوری بحث میکنند. خود تیوری میاد و کمی برای ری کوری میخونه و امادگی خودش رو برای مصاف به ری میگه. ری میگه تو میتونی رجز بخونی اما من بهت نشون میدم که چرا اسمم اینجا سر و صدا کرده.

 

استین تیوری مقابل ری مستوری

تیوری مخواد دی دی تی بزنه اما ری تبدلش میکنه به بک دراپ. تیوری بلند میشه و با کیک دومنیک رو دور میکنه. او میره سمت ری اما ری هلش میده سمت طناب. دومنیک اونجا به تیوری رایت هند میزنه و ری هم 619 رو اجرا میکنه اما داور مسابقه رو به دلیل دخالت دومنیک دیکیو اعلام میکنه

برنده با دیکیو تیوری

 

ری به دومنیک اعتراض میکنه

 

رولینز به رینگ میاد و میگه من کسی هستم که راجب خودم همه چیز رو خودم به مردم میگم. سی ام پانک نیوز. من قهرمان سابق اینجا هستم و در راو قبلی هم بقیه رو شکست دادم تا تایتل شات بگیرم. رولینز بعدش به قرارداد مسابقه اشاره میکنه و میخواد مصاف رو در فرصت بهتری انجام بده. بیگ ایی میاد و میگه تو یه کلکی میخواهی سوار بکنی. ست به جریان بردنش در راو قبلی مرور میکنه و بردهای اخیر بیگ ایی رو هم تحسین میکنه. او میگه میتونی بدون ابرو ریزی کمربند رو به من بدی و بری. اون وقت میتونی با رفقات در پشت صحنه تفریح کنی و خوش باشی.

بیگ ایی از ست میخواد درباره ی نیو دی درست حرف بزنه و بعدش میگه من برای مصاف مقابل تو برای امشب اماده هستم. ست میگه من بعد از مصاف قبلی کاملا اماده نیستم و این مبارزه وقتی که من بخوام انجام میشه.

اونز میاد و کمی با ست بحث میکنه و میگه تو ادعا میکنی که چهره ی کمپانی هستی در حالیکه بیانکا و بکی هم همچو ادعایی دارند. اما همه یک ادم مهم رو در اینجا فراموش کردند و اون من هستم. تو در راو قبلی بردی اما همه راجب مصاف خوب من حرف زدند چون من فقط بهترین کارم رو ارائه میدم. کوین ادعا داره که همیشه بهترین عملکرد رو برای مردم داشته. کوین میگه اگر تو اماده نیستی من میتونم مقابل بیگ ایی مسابقه بدم. رولینز قبول میکنه و بیگ ایی هم میگه من اماده هستم.

در پشت صحنه، کارملا و زلینا دارند حرف میزند وکه ریپلی و نیکی اش میان و براشون ایراد میگیرند. این بحث باعث میشه قرار مسابقه برای امشب رو بزارند

کارملا و زلینا مقابل نیکی اش و ریپلی

نیکی یک موقعیت پین روی زلینا داشت اما کارملا مانع از تکمیل کاور شد. ریپلی اومد و با کارملادرگیر شد.

حواس نیکی به این صحنه بود که زلینا بهش سان ست زد و پینش کرد

برنده کارملا و زلینا

 

گیبل و اوتیس پیش بیگ ایی مینرند و میگند ما میتونیم تو رو چهره ی کمپانی بکنیم. بیگ ایی میگه اگه قراره یک بشکه ی بزرگ مثل اوتیس بشم ترجیح میدم با شما نکنم.

گیبل میگه پس بازم رولینز اینجا یکه تاز میشه. اگر میخواهی قابلیت من رو بینی میتونی مصاف من و بالور رو تماشا کنی



گیبل مقابل بالور

بالور یک موقعیت برای زدن فینیشر داشت اما گیبل رفت روی طناب و بهش سوپلکس زد. بالور به او اجازه ی حرکت بعدی رو نداد و با یک کاور ناگهانی کار رو تمام کرد

برنده بالور


ریدل در پشت صحنه به زیگلر و رود میگه که میخوام راجب سگها بهتون اطلاعات بدم. زیگلر میگه بیخیال. تو و رندی میتونید مصاف امشبمون رو مقابل استریت ببیند. رود هم میگه من بازم میبرم.


استریت پروفیتز مقابل رود و زیگلر

فرود یک شیرجه روی رود و زیگلر میزنه. بعد زیگلر رو به حاشیه میکوبه. اوموس میاد و حواس فورد پرت میشه. زیگلر روی فورد زیگ زاگ میزنه و تمام

برنده رود و زیگلر

 

بعد مسابقه اموس استریت رو زد. ریدل اومد دخالت بکنه. اوموس او رو هم کوبید زمین و رندی با ناراحتی به ریدل نگاه کرد.

پریست در پشت صحنه میگه که تیبار کشتی گیر خوبیه اما بهتره سر به سرم نزاره. من به بقیه احترام میزارم اما اگر اون روی سگم بالا بیاد بدجور بقیه رو شل و پل میکنم. تیبار هم قراره با همون دیو درونم رو به رو بشه.

 


تیبار مقابل پریست

پریست با اجرای چوکسلم، حریف رو روی میز خرد میکنه. بعد هلش میده به طرف رینگ. او خودش میره سراغ حریف و بعدش فینال رکونینگ میزنه و کاورش میکنه

برنده پریست

کروز بعد از مسابقه اومد و به پریست قول داد که به زودی قهرمان امریکا میشه.


رجی که قهرمان 24/7 هست میاد پیش موریسون. موریسون داره حرکات ارامش بخش انجام میده. رجی میگه من از این حرکات سر در نمیارم. بقیه میان کمربند رجی رو ازش بگیرند و او فرار میکنه


بکی در پشت صحنه میگه من امشب عملکرد خوبی داشتم و بردم اما بخشی از مردم من رو بوو کردند. اونا زمانی تشویقم میردند اما حالا چشم دیدن موفقیتم رو ندارند. به هر حال بیانکا باخت و باید منتظر نوبت بعدیش باشه.

لیو مورگان میاد با بکی چشم تو چشم میشه و بکی میره

 

رولینز پیش اونز میره و پیشنهاد میده برای برد کمکش بکنه و اوونز میگه نیازی بهت ندارم. ست میگه  من من کار خودم رو میکنم


اونز مقابل بیگ ایی

وسط مسابقه رولینز  اومد تا از نزدیک مسابقه رو ببینه.

بیگ ایی رفت بیگ اندینگ بزنه اما اوونز هلش داد به طرف ستون رینگ. اونا سرشاخ شدند و به همون سمتی سقوط کردند که رولینز ایستاده بود. ست دور از چشم داور بیگ ایی رو زد. اونز هم بیگ ایی رو کاور کرد اما بیگ ایی چرخید و خود کوین رو کاور کرد و تمام

برنده بیگ ایی


بعد از مسابقه، اوونز گفت که بابت دخالت ست عذر میخوام و من در جریان نبودم. برای جبرانش هم در راو اینده با ست مسابقه میدم. او عذرخواهی از بیگ ایی رو تکرار کرد. بیگ ایی گفت عیب نداره. او اما اصرار کرد و بیگ ایی هم بهش بیگ اندینگ زد و گفت تمومش کن دیگه.

تمام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 11 آبان 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر