سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج



شارلوت میاد و میگه بعضی چیرا تغیر میکنه و بعضیها چیزا هم مثل همیشه هست. من حالا قهرمان اسمکدان هستم. خیلیها وقتی قهرمان میشند میگند که این بزرگترین روزم هست و جشن میگیرند اما برای من قهرمانی یه چیز عادی شده. او میگه حالا اینجا به یک قهرمان واقعی مثل من نیاز داره.

بنکس وارد میشه. او میگه تو قهرمان میشی چون فقط به فکر خودت هستی و تنها هدفت زمین زدن بقیه هست.  شارلوت میگه تو فکر میکنی که باید برای کمربند مسابقه بدی اما یه ادم خودبین بیشتر نیستی. تو همیشه باختی و من از دویل میخوام یکی رو که لایق هست برام بفرسته. بنکس میگه تو از من میترسی. شوتزی میاد و میگه اگر شارلوت دنبال حریف هست، من اماده هستم. شارلوت قبول میکنه

  

شوتزی مقابل شارلوت

شارلوت یک موقعیت برای کاور داشت اما شوتزی تسلیم نشد. بنکس میاد تا دخالت بکنه. حواس شوتزی پرت میشه. شارلوت به شوتزی نچرال سلکشن میزنه و پینش میکنه

برنده شارلوت


بعد از مسابقه، شوتزی و بنکس درگیر شدند و شوتزی بنکس رو زد


جف هاردی در پشت صحنه میگه میخوام کمربندی رو بگیرم که تا حالا نداشتمش. کوربین و موس میان و میگند مگر اینکه تو خواب ببینی.


ادام پیرس اعلام میکنه که لزنر به خاطر درگیر شدن در اسمک قبلی، به مقدار یک میلیون دلار جریمه شده

گزارشگر سراغ هیمن میره و میگه فکر میکنی واکنس لزنر به این جریمه چی میتونه باش. هیمن به جای حرف زدن در مورد لزنر، موضوع رو میبره سمت رینز و ازش تعریف میکنه و میگه رینز هیچ وقت همچو اشتباهی نمیکنه. او با لزنر درگیر نمیشه چون قبلا در کرون جول او رو شکست داده.

گزارشگرمیگه نه در مورد لزنر بگو. هیمن میگه شاید لزنر بیاد و همه رو بزنه داغون بکنه. من او رو ساختم و موقف کرد. اما نمیخوام روی این موضوع حرف بزنم و بهتره تنهام بزاری.

مکینتایر میاد و حریف طلب میکنه. علی وارد میشه
. علی میگه من نسبت به چثه ی خودم دارای بدن ورزشکاری مناسب هستم اما تو بیخودی فقط هیکل گنده کردی. من سریع هستم و میتونم شکستت بدم.

علی مقابل مکینتایر
علی روی طناب میره تا 450 رو بزنه اما درو از مسیرش کنار میکشه. درو میره کلیمور بزنه که علی جا خالی میده.

علی برای زدن دی دی تی تلاش میکنه اما موفق نمیشه. درو روی او سابمیشن میزنه و علی تسلیم میشه

برنده میکنتایر

 

علی بعد از مسابقه مردم رو متهم میکنه که چون او اسمش علی هست مردم تبعیض قائل میشند و فقط درو رو تشویق میکنند. (منظورش فرق گذاشتن نسبت به یک مسلمان هست)

 

نیو دی در پشت صحنه از تیم هیت رو میخوان که اونا رو تحسین بکنند

 

نیو دی به رینگ میان و وودز به مراسم تاجگذاری خودش در اسمک قبلی مرور میکنه. او میگه من برای رسیدن به این عنوان، تلاش زیادی کردم. او بعدش کوفی رو تحسین میکنه و به او لقب "سر" رو میده.

مردم تشویقشون میکنند و اوسوز میان. اونا میگند اینجا جایی برای شما نیست و اسمک برای اوسوز هست. اوسوز میگند هالووین در روز یکشنبه هست و شما از حالا برای اون شب لباس تنتون کردید. کوفی میگه شما فقط حسادت میکنید.

وودز پیشنهاد مسابقه رو میده و اوسوز قبول میکنند. اوسوز میگند این عصای پادشاهی شما از طلا هست؟ لمل کوفی نمیزاره عصا رو لمس کنند



ناکامورا و باگز مقابل موس و کوربین

باگز میپره روی طناب اما دو مرد که لباس هالووین تنشون هست بهش حمله میکنند. موس روی باگز نک بروکر میزنه و پینش میکنه

برنده کوربین و موس

 

بعدش مهاجمان تنقابشون رو برمیدارند و میفهمیم که اونا گارزا و کاریللو هستند


دویل در پست صحنه میگه که مسابقه برای نایومی اهمیتی براش نداره. زین میاد و از اینکه جایی در برنامه نداره گلایه میکنه و میگه این یک اشتباه هست.


بیزلر مقابل نایومی

قبل از مسابقه، دویل میاد و میگه داور مسابقه مصدوم هست و من به جاش داور میشم. دویل در طول مسابقه به نفع بیزلر کار کرد و یک بار هم نائومی رفت برای رول کردن بیزلر اما دویل رول رو نشمرد و بیزلر رها شد. بعدش بیزلر نائومی رو رول کرد و دویل با یک شمارش سریع، بیزلر رو برنده اعلام کرد

برنده بیزلر

وودزدر پشت صحنه میگه که شاید حسودها به من حمله کنند اما کوفی محافظم هست

 

نایومی در پشت صحنه میگه اگر دویل و بیزلر جرات دارند تنهایی بیان و مقابلم مسابقه بدند


نیو دی مقابل اوسوز

جی و وودز میرند روی طناب و وودز جی رو هل میده پایین. جیمی میخواد روی وودز اسپلش بزنه که کوفی جلوش رو میگیره. کوفی بعدش جی رو نقش زمین میکنه. جیمی کوفی رو رول میکنه اما کوفی رها میشه. وودز تگ میگیره و با رول کردن جیمی، کار رو تمام میکنه

برنده نیودی

مردم نیو دی رو تشویق میکنند و برنامه تمام میشه


نظرات شما عزیزان:

اسماعیل سینا
ساعت19:55---8 آبان 1400
خبری از جان سینا نیست ازآن کی برمگرد
پاسخ: خبرهاش همش راجب بازی در فیلمهای جدی هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 8 آبان 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر