سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


نویسنده

سبحان کریمی   


آدام کول من خیلی دوست دارم باکازوچیکا اوکادا مچ بدم


تاندرروزا بنظرمن ایوشیرای بهتر رسلر ژاپنی هست و دوست دارم باهاش مچ بدم


ویل اسپرای من خیلی دوست دارم بارومن رینز ست رالینز برایان دنیلسون سی ام پانک مچ بدم حتما مثل سوزوکی به الیت میام ولی نه دائم


اورنج کسدی اخیرا از زک سیدر جونیور تعریف کرده وهم خواهان مسابقه باهاش هست


سرنادیب زن اسکاتلندی بیان کرد که دوست دارم باهم کشوری ام نیکی ای اس اچ مچ بدم


بکی لینچ وقتی هیکارو شیدا به مدت یکسال قهرمان بود دیدم استعدادعالی داره


هیکاروشیدا شارلوت فلیر یکی از بهترین ها بوده ومن دوست دارم باهاش مچ بدم


کنی اومگا من دوست دارم یارینز مچ بدم تا ببینیم قهرمان واقعی کیه


رومن رینز دوست دارم با گلدبرگ مچ بدم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 6 آبان 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر