سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


نویسنده:

سبحان کریمی


دینا بروک دردعوای برتنش بکی لینچ وشارلوت نقش زیادی داشت واحتمال زیاد وینس مکمن بهش پوش بده


اجی استایلز مصدوم شد و دلیلش مشخص نیست


مینرو سوزوکی با انتشاری عکسی گفته که به ژاپن برگشت


شارلوت فلیر قراردادش بهمن ماه تمام میشه وممکنه تمدید نکنه


اجی استایلز شانس اصلی برنده شدن رویال رامبل امسال هست


طبق گفته دیلوملترز آستین تیری حاللهالا به درجه های بالاتری میرسه


وینس مکمن خیلی از کارملو هیس راضی هست وگفته اون آینده دار کمپانیست


طبق گزارش دیلوملترز برون سترومان وبرای وایت بزودی به الیت میروند


نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت19:54---7 آبان 1400
مهدی من مهاجرت کردم کانادا دیگه برای همین کلا فرصت نشد حتی به کارای دیگه برسم. تازه بعد مدت ها سرم یکم خلوت شده اومدم یه سر به سایت زدم گفتن قدیمی ها کلا رفتن از سایت توام نیستی خلاصه عجیب شده. من برگردم بعدا دوباره سایت رو اوکی میکنم
پاسخ: به به پس از راه دور برامون مینویسی امیدوارم اونجا موفق باشی خوب بروبچ جدید خیلی کمک میکنند اما قدیمی ها هم باشند خوبه منتظرم داداش


سینا
ساعت9:45---6 آبان 1400
سلام مهدی عزیز بعد از مدت های طولانی. حالت خوبه چه خبر چیکار میکنی داداش.
پاسخ: سلام اره خیلی وقته نبودی من کمی ناخوش شدم تو چطوری؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 5 آبان 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر