سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 

بعد ایراف شدن راو براک لزنر رینگ رو ترک کرد گلدبرگ و تیکر فیس تو فیس شدند و گلدبرگ رینگو ترک کرد تا تیکر زانو بزنه و شو رو افسانه ای تموم کنه!

 

 

دلیل خون اومدن سر گلدبرگ برخوردش به در قبل ورود به سالن بود

 

 

فین بالور به سوالای طرفدارانش پاسخ داد

 

 

جیندر ماهال و روسف به رویال رامبل اضافه شدند

 

 

شایعاتی که ایجاد شد احتمال برد گلدبرگ رو افزایش داده(نهه)

 

 

مسابقه شیمسزارو مقابل د کلاب برای کیک اف رویال رامبل سر کمربند تگ تیم راو ثبت شد

 

 

امکان بازگشت بالور زیاد شد!

 

 

جیمز السورز در توییتر از طرفداران خواست با هشتگ Ellsworthrumble ازش حمایت کنن و ورودش به رامبل رو قطعی کرد

 

 

نویل مقابل سدریک السکاندر برای شو 205 لایو این هفته ثبت شد

 


نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت3:12---6 بهمن 1395
چه راو خوبی بود،یعنی بعد از مدت ها حال کردم، واقعا سوپرایزهای جالبی داشت

محمدرضا
ساعت3:12---6 بهمن 1395
چه راو خوبی بود،یعنی بعد از مدت ها حال کردم، واقعا سوپرایزهای جالبی داشت

اراد
ساعت23:48---5 بهمن 1395
حمسد لطفا درست حرف بزن من نگفتم جف بره من به عدالت غیر منصفانه تو اعترضضا کردم الانم میخوای یه جواب مثلا قانع کننده مضخرف بدی

Hosseinhhh
ساعت22:07---5 بهمن 1395
سلام میشه مقاله ای درباره احتمال بازگشت میدکارد های قدیمی بزنید
پاسخ: دادا هیچ خبر راجبشون نیست همش حدس خودمون هست که قبلانوشتیم


Jeff
ساعت21:11---5 بهمن 1395
:/ ممنون خخخ. جایی که نمیخانت نمونی بهتره:/
پاسخ:کی گفته نمیخواد؟ کوربین غلط کرده همه ناراحتن از ایجی گرفته تا جریکو و وایت برگررررررد بخدا بر نگردی دیگه نه من نه تو


Jeff
ساعت19:38---5 بهمن 1395
رفتنو. که رفتم:/ ولی اینجا همیشه هستم. چه خبرا. کمربندمو دادم بهت اون دوتا رو هم پاک کن:/
پاسخ:غلط کردی چرا رفتی حالا؟ بچه شدی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 5 بهمن 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر