سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


رینز همراه هیمن میاد و بابت اینکه هیمن وسط مسابقه در کرون جول، کمربند رو به رینگ انداخت شاکی هست. او کمی با تردید به هیمن نگاه میکنه و بعدش خودش رو بهترین قهرمان و نمایده ی کمپانی در یک و نیم سال گذشته میدونه. رینز میگه من موفق شدم شدم حریفان سرسختی از جمله لزنر رو شکست دادم.

رومن میپرسه که لزنر در مورد اسمک چی گفته و هیمن پیام لزنر رو میخونه که نوشته وقتی به اسمک بیام حال رینز رو میگیرم. رینز میگه من شکستش دادم و او هنوز برام کوری میخونه؟ رینز بازم خودش رو نمایده ی شو میدونه و میگه میخواهید به جال من لزنر اینجا باشه. مردم جواب مثبت میدند. رومن میگه منم میخوام بیاد تا یه حرفهایی رو بهش بگم. اصلا از اینجا تکون نمیخورم تا خودش بیاد.

رینز بازم ازخودش تعریف میکنه و مردم برای لزنر شعار میدند. لزنر میاد و مستقیم با رومن درگیر میشه. او هر چی حرکت بلد هست روی رینز پیاده میکنه. اوسوز به کمک رینز میان اما براک اونا رو هم میزنه. مامورا میان تا جلوی دعوا ور بگیرند اما لزنر از فیلمبردار دوربین رو میگیره و پرتش میکنه سمت رینز. رومن جا خالی میده. مامورا همچنان در پی ارام کردند لزنر هستند که پیرس میاد. با دستور او بقیه کشتی گیران میان تا جلوی لزنر رو بگیرند. رینز همراه اوسوز میره اما کمربندش جا می مونه. لزنر کمربند رو برمیداره. او در محاصره ی کشتی گیران ایستاده و نگاهشون میکنه.

پیرسیس میاد جلو و میگه کسی حق نداره تو برنامه ی من شلوغ کاری بکنه. لزنر به حخاطر این کارش از کار معلق میشه.

لزنر میره سراغش و میگه حرفت رو تکرار کن. او یقه ی پیرس رو میگیره و پیرس میگه چاره ی دیگه ای ندارم و تو معلق شدی. لزنر هم او رو کتک میزنه و میره.


گزارشگر و نائومی سراغ دویل میرند و نائومی مسابقه میخواد. دویل میگه من کارهای مهمتری دارم و برای مصاف تو اهمیتی نمیدم.


مکینتایر میاد و به دویل میگه میخوام امشب حریف طلب کنم ببینم کی میخواد باهام مسابقه بده.

 

درو به رینگ میره و نفس کش میخواد میکنه و زین میاد. زین خودش رو بهترین کشتی گیر اسمک و درو رو یک رستلر جدید در اسمک میدونه . او میگه میتونی با من مسابقه بدی.

 

زین مقابل مکینتایر

زین شانه ی حریف رو به حاشیه میکوبه. او میره عقب تا دوباره حمله کنه اما مکینتایر بهش کلیمور میزنه و پینش میکنه

برنده مکینتایر

 

تاجگذاری وودز

کوفی میاد و وودز رو معرفی میکنه. وودز میاد و کوفی مراسم تاج گذاری رو براش انجام میده. وودز از اینکه رویاهاش به واقعیت پیوسته خوشحاله. کوفی بعدش میگه وودز به خودش لقب "هایل کینگ وودز" رو داده.

 

بکی در پشت صحنه میگه که میخواد دوباره دو تا کمربند داشته باشه

 

علی مقابل منصور

منصور کلوزلاین میزنه. علی با بوت بهش جواب میده. علی میره سانت ست بزنه اما منصور او رو میبره برا ی کاور و پایان

برنده منصور

 

هلند که کشتی گیر ان ایکس تی هست میگه که به زودی در اسمکدان گرد و خاک میکنه


یک کوری کوتاه هم از الیا داریم که اوهم به اسمک اومده


کاریللو و گارزا هم خودشون رو بهترین تگ تیم میدونند

 

شیمس میاد و میگه نیازی به معرفی خودم نمیبینم چون کسی لیاقت شناختنم رو نداره


تیم هیت رو میاد و خودشون رو معرفی میکنند تا مردم با اسم و چهرشون اشنا بشند

 

تیم هیت رو مقابل لاولر و ویلیامز

دولا از تیم هیت، همزمان هر دو حریف رو به کف رینگ میکوبه. سی ام پانک نیوز. بعدش یک حرکت مشترک همراه با هم تیمی خودش روی لاولر انجام میده و تمام

برنده تیم هیت رو

 

دویل میاد و میگه چند تا خبر دارم. اول اینکه حال پیرس خوبه. دوم اینکه لزنر همچنان از بودن در برنامه محروم هست. شارلوت و بکی هم قراره کمربندشون جا به جا بشه.


ناکامورا مقابل کوربین

کوربین حریف رو به حفاظها میکوبه. بعدش ناکا رو هل میده به داخل رینگ و بهش ان اف دیز میزنه و پینش میکنه

برنده کوربین


شارلوت در پشت صحنه کمی از لجبازی بکی گلایه میکنه و بعدش میگه بهتره کمربندمون جا به جا بشه

دویل همراه شارلوت و بکی میاد به رینگ. او میگه بکی به راو رفته اما کمربند اسمک دسشته. شارلوت هم به اسمک اومده و کمربند راو رو داره. پس باید کمربندشون عوض بشه. دویل از اونا میخواد کمربندها رو تحویل هم دیگه بدند. اونا کمی کشمکش دارند اما بالاخره کمربندها جا به جا میشن.

بنکس میاد و به شارلوت طعنه میزنه و شارلوت میگه اگر چشم دیدنم رو نداری برو. بکی هم میگه من قهرمان اسمک رو در سریس میبینم تا باهاش مسابقه بدم.

بنکس همچنان برای شارلوت کوری میخونه و شارلوت میگه دیگه کسی یادش نمیاد تو چه وقت قهرمان بودی. بنکس بهش حمله میکنه و دویل سواشون میکنه.

پایان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 1 آبان 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر