سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

پیش تر لیست اعضا رو زدم که الان بروز رسانی شده 

راو:گلدبرگ.لزنر.براون استرومن.نیودی.ست رولینز.جریکو.سزاورو و شیمس

 

اسمک:بارون کوربین.دمیز.دولف زیگلر.دین امبروز.وایت فمیلی

 

آندرتیکر هم استار آزاد هست و از هیچ برندی نیست.

 

حال دیشب در راو 4 نفر هم اضافه شدن از راو:بیگشو.سمی زین.بیگ کس.روسف

 

و اما نکته اینکه دیشب در راو اسم ست رولینز از لیست خط خورد و به جاش سمی زین اضافه شد و مجموع رستلرها به 21 رسید.

 

رولینز به علت باخت به سمی زین از مسابقه رامبل کنار گذاشته شد که علتم باختشم این بود که با پخش موزیک تریپل اچ در سالن حواسش پرت شد و رول شد.

 

این عکس فیس تو فیس شدت تیکرو گلدبرگ و لزنز در راو دیشب:

حجمش زیاده

http://up2www.com/uploads/445epunk3-120.jpg


نظرات شما عزیزان:

اشکان
ساعت22:27---5 بهمن 1395
باشه داداش خوشحال شدم حرف زدیم بای شب خوش
پاسخ: شبت طلایی.بایییییی


اشکان
ساعت22:24---5 بهمن 1395

داش پس من ین جا با فتو شاپ صحنه های خوب مسابقه کشتی گیرارو بزارم یا ترجمه ین جور چیزارم تمرین کنم هر جور میگی ان کارو بکنم
پاسخ: نه ترجمه رو بی خیال. همون مسابقه کافیه. من دیگه میرم دادا



اشکان
ساعت22:20---5 بهمن 1395
جدی
پاسخ: اره نیگاه به این قیافه مظلومشون نکن.اتیش پاره هستند واسه خودشون


اشکان
ساعت22:16---5 بهمن 1395
اره میتونم کار راحتیه
پاسخ: منتها عکسها رو باید از متن شوها بگیری چون بروبچ رند هستن نامردا میرن از گوگل پیداش میکنن


اشکان
ساعت22:11---5 بهمن 1395
داداش من فوتوشاپ میکث فیلمم خوبه یا جا به درد میخوره ؟؟؟ مثلا میتونم صحنه های خوب مسابقات ای جی رو ببرم یه اهنگ بندازم روش ین جور چیزا ین جا بدرد میخوره ؟؟؟
پاسخ:این شد حرف حسابی.میتونی مسابقه تشخیص چهره بسازی.بروبچ خوششون میاد.


اشکان
ساعت22:08---5 بهمن 1395
دشمنت شرمنده داداش من پست زدنو به اندازه شما صد در صد بلد نیستم ولی تمرین میکنم سیع میکنم خوب باشم
پاسخ: روی میهن یا لوکس بلاگ وب ازمایشی بزن. همه چی رو روش تمرین کن. کار سختی نیس


اشکان
ساعت21:59---5 بهمن 1395

اره قبلا نوشتم ولی کم
پاسخ: شرمنده قطع شد. خوب فعلا همینا هست اگه خودت بنوبسی بهتره



اشکان
ساعت21:57---5 بهمن 1395
داش یه سوال به نظرت الکسا بلیز خوشگله ؟؟؟
پاسخ: اره خوبه


اشکان
ساعت21:55---5 بهمن 1395
نه ولی اگه بخای میتونم یاد بگیرم
پاسخ: خودت بلدی مقاله بنویسِی؟


اشکان
ساعت21:53---5 بهمن 1395

درسته ولی ین کار امکان نداره عملی بشه راستی داش تو دوس داری بازم گروه شیلد درست بشه
پاسخ: بدم نمیاد یه مدت برگردن



اشکان
ساعت21:50---5 بهمن 1395
باشه قول داداش ولی داش تو دوس داری من راجب چی پست بزنم یعنی به نظرت الان چی تو وب کمه
پاسخ: مقاله .ترجمه بلدی؟


اشکان
ساعت21:47---5 بهمن 1395
اره نمیدونم چرا به دین زیاد توجه نمیشه تو فکر میکنی چرا
پاسخ: دین برای قهرمانی نیست جاش رو باید با وایت عوض کنند وایتها رو میترکونه اگه رهبر شه


اشکان
ساعت21:45---5 بهمن 1395
راجب نویسنده شدنم بعد سربازیم
پاسخ: من سر حرفم هستم اما تو هم باید قول بدی حرفه ای پست بزنی


اشکان
ساعت21:40---5 بهمن 1395
اره داش ایلیا کارش حرف نداره
پاسخ: دقت کردی بین شیلد دین وقتی قهرمان میشه اندازه رینزو رولینز بهش توجه نمیشه


اشکان
ساعت21:37---5 بهمن 1395
درزم داش دیشب با ان خبری که تو بهم دادی مگه میشه بد بگذره
پاسخ: راجب چی بود؟


اشکان
ساعت21:34---5 بهمن 1395

اره خوب بود ولی اخرش ج سوالمو نداد داش تو میدونی کلاس چندمه ؟؟؟

پاسخ: راهنمایی هست اما مهم اینه انداره یه دانشجو به وب کمک میکنه



اشکان
ساعت21:32---5 بهمن 1395

داش چجوری تو پستای بقیه تو ج میدی دیروز اولش فکر میکردم دارم با داش مهدی حرف میزنم بعد فهمیدم تویی
پاسخ: عزیزم من مدیرم به همه چی دسترسی دارم .دیشب با ایلیا خوش گذشت؟



اشکان
ساعت21:24---5 بهمن 1395
سلام داش شایان خوبی امیدوارم مسابقه خوبی داشته باشن براش
پاسخ: سلام عزیز. هر چی بزارند اچ میاد میزنتش


اشکان
ساعت21:13---5 بهمن 1395
واقعا حیف شد رولینز از رامبل خط خورد خیلی حالم گرفته شد یعنی دقیقا ان کشتی گیری که من دوس داشتم ببره خط خورد اخه چرا
پاسخ: حتما مسابقه تک به تک براش دارند


رومن امپایر
ساعت17:04---5 بهمن 1395

ای وای مگه میشه رولنیز نباشههههههه

 

بله عزیز حذف شد



آرمان
ساعت13:07---5 بهمن 1395
چرا اسم رولینز خط خورد؟
پاسخ:به زین باخت


هومن cr7
ساعت11:04---5 بهمن 1395
پس چرا اسم رولینز خط زدن؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 5 بهمن 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر