سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 

رومن برای اغاز شو به رینگ میاد

او میگه من دو مورد مهم برای بحث دارم.مسابقه مهم من در رویال رمبل.مصاف با اونز برای کمربند یونیورسال.

در این لحظه اونز و جریکو وارد میشن

اونزمیگه یادت باشه از وقتی به کمپانی اومدی همه رو روی میز خرد کردی و به همه پاور بمب زدی اما اخرش کسی که تو رو روی میز خورد کرد من بودم.

 رینز میگه همچی ادعات میشه انگار تنهایی تونستی کاری انجام بدی.همش این رفیق جون جونیت کمکت کرده.

جریکو  میگه ببین بچه سر به سر من نزار که حالت رو میگیرم.رینز میگه مثلا میخواهی چیکارکنی.اصلا حالا که پر رو شدی من ری مچم رو برای کمربند امریکا میخوام.ببینم جیگرش رو داری مقابلم مسابقه بدی

جریکو قبول میکنه و میریم سراغ بخش بعدی

 

 

گلووز مقابل سزارو

سزارو با اجرای سابمیشن شارپ شاتر رفت برای تسلیم کردن حریف.اندرسون در این لحظه بیرون رینگ با شیمس درگیر شد.داور رفت بهشون اخطار بده.گلووز تسلیم شد اما داور صحنه رو ندید در برگشت گلووز موفق شد سزارو رو به عقب هل بده و بعد با بیگ بوت به سزارو ضربه زدو موفق شد کاورش کنه

برنده گلووز

 

 

 میک فولی در پشت صحنه یک تماس با استف داره.استف میگه من ری مچ رومن و جریکو رو برای امشب قبول میکنم.

در این لحظه زین سراغ فولی میاد و میخواد در رویال رمبل باشه.استف جریان رو می شنوه و میگه من برای زین یه فرصت دارم.امشب مقابل ست مسابقه میده.اگه موفق بشه شکستش بده به جای رولینز در رویال رمبل شرکت خواهد کرد.زین میره و فولی از تصمیم استف چندان راضی نیست

 

 

یک گزارش از بایلی داریم که قول میده در رویال رمبل شارلوت رو شکست بده

 

فولی سراغ رولینز میره و میگه اگه امشب مقابل سامی ببازی رویال رمبل برات میپره.

ست میگه نگران نباش من زین رو شکست میدم.در رمبل هم برنده میشم تا در رسل حرص استف و اچ رو در بیارم.

 

 

رولینز مقابل زین

رولینز روی زین پدیگری زد و رفت کار رو تموم کنه اما همین لحظه تم سانگ اچ به صدا در اومد

رولینز زین رو رها کردو شش دانگ به طرف ورودی نگاه میکرد و همه منتظر بودن اما اثری از اچ نشد و زین بلافاصله رولینز رو رول کردو برنده شد

 برنده زین

 

 

رولینز به پشت صحنه میره و دنبال اچ میگرده اما فولی رو پیدا می کنه

ست عصبانی هست و میگه اچ رو بهم بدین تا حسابش رو برسم.سی ام پانک نیوز.فولی میگه هیچ کاری ازمون ساخته نیست من فوقش با تماس میتونم از استف راجب این جریان سوال کنم.

 

 

دایوری - گولاک و نیس مقابل پرکینز - کالاگر و مصطفی علی

 

علی و گولاک همزمان تگ گرفتن.علی روی حریف نک بروکر زد اما دایوری مانع پین شدن گولاک شد.

به دنبالش بقیه رستلرها هم درگیر شدن.وقتی رینگ خلوت شد علی با اجرای 405 موفق شد گولاک رو کاور کنه

برنده تیم پرکینز

 

 

برای بخش بعدی نیو دی وارد رینگ میشن و راجب بردشون در رمبل حرف میزنند.بیگ کاس و انزو میان و میگن ما هم در رمبل 30 نفره هستیم.

به دنبالش روسف و ماهال وارد میشن و خودشون رو در رمبل ثبت میکنند.اونیلم میاد و ضمن مسخره کردن نیو دی اعلام میکنه که در رمبل هست.دو طرف کوری میخونند و قرار میشه مسابقه بدن و وودز میگه شما یه نفر کم دارین.استرومن برای تیم روسف وارد میشه

 

 

نیو دی - بیگ کاس و انزو مقابل روسف- استرومن - اونیل و ماهال

 

استرومن با ضربه شانه مقابل انزو یکه تازی میکرد.انزو بعد کمی ولو شدن کف رینگ به خودش اومد و دوباره سرشاخ شد و بعد زدن ضرباتی روی طنابها رفت اما قبل اینکه اسپلش رو اجرا کنه استرومن بین زمین و هوا بهش رانینگ پاور اسلم زدو رفت برای کاور

برنده تیم روسف

 

 

بعد مسابقه بیگشو اومد و با استرومن چشم تو چشم شد اما برون عقب نشینی کردو از سالن خارج شد

 

 

مسابقه برای کمربند امریکا

رینزمقابل جریکو

 رینز روی جریکو پاور بمب زد.هنوز جریکو بلند نشده بود که کوین اماده ورود به رینگ شد.رینز حواسش به کوین هم بود اما تا جریکو بلند شد رینز با سوپرمن پانچ بهش ضربه زد و خواست بره برای پین کردن حریف اما کوین به رینز حمله کرد

برنده با دیکیو رینز

 

 بعد مسابقه کوین و جریکو شروع به زدن رینز کردن

بعد از مامورا خواستن قفس به رینگ منتقل بشه

کوین و کریس رومن رو داخل قفس انداختن و کوری خوندن اما رینز  به سرعت کوین رو گرفت و سرش رو به میله های قفس کوبید و تا جریکو بیاد کاری بکنه رینز همون حرکت رو روش انجام داد

رینزکوین رو داخل قفس انداخت و بعدش خواست قفس رو ببرن بالا

جریکو بلند شدو از قفس که در نیمه راه بود گرفت اما رینز بهش سوپر من پانچ زد و با تم سانگ رومن کار ادامه پیدا میکنه

جریکو دوباره سراغ قفس میره و  بالاخره موفق میشه کوین رو از قفس نجات بده

انونسر میاد و میگه فولی بهم خبر داد که مسابقه رون و کوین در رویال رمبل نودیکیو خواهد بود.

در حالی که تم سانگ اونز پخش میشه و برای رومن کوری میخونه این بخش تمام میشه

 

 

 گزارشی از شارولت داریم که میگه بایلی مقابلم هیچ شانسی نداره

 

جکس مقابل ری

جکس بلافاصله بعد شروع مسابقه به حریف فینیشر زدو برنده شد

 

بعد از مسابقه جکس گفت:

یه ماه قبل بنکز قهرمان بود اما در سایه من او الان یه شل شده و بدون عصا نمیتونه راه بره.

بنکز میادو با عصا بهش حمله میکنه

جکس مجبور میشه رینگ رو ترک کنه و بنکز بهش پوزخند میزنه

 

 

 

سوان مقابل دار

سوان با کلوزلاین و دراپ کیک کار رو ادامه داد اما برای تسلیم کردن دار اینا کافی نبودن.با دو کیک به کمر دار ، حریف بیرون رینگ افتاد.سوان دار رو به رینگ برگردوند و یک سوپر کیک به سرش زدو رافت برای کاور

برنده سوان

 

بعد مسابقه سوان از نوبل بابت رفتار اخیرش انتقاد کرد و خواست که به رینگ بیادا برای رویال رمبل امادگیشون رو ارزیابی کنند.

نویل اومدو یه درگیری مختصر بینشون رخ داد که سوان چهره برتر بودو باتم سانگش رفتیم برای بخش اخر برنامه

 مسابقه سدریک و نویل برای شو کروزر ویت تبلیغ میشه

 

در پشت صحنه دار و فوکس رو داریم.فوکس میگه م ن سدریک رو فراموش کردم و او بدون من موفق نمیشه

دار میخواد که سو تفاهمی این وسط نباشه.سدریک میاد و به دار حمله میکنه.فوکس به سدریک اعتراض میکنه و طرف بی اعتناد راهش رو میکشه و میره

 

 

سجمنت اخر شب

 

گلد برگ به سالن میاد.مردم تشویق میکنن و او میگه میدونم که تایتل یونیورسال هم مسیرش برای رسلمنیا در رویال رمبل مشخص خواهد شد.نمیدونم کی قهرمان میشه اما من رویال رمبل رو میبرم و بعدش تمرکزم روی کمربند یونیورسال خواهد بود.من اینجا هستم تا  پیامی به بقیه رستلرها بدم و بگم که...

دراین لحظه همین وارد میشه

هیمن ضمن معرفی خودش و لزنر، راجب ابهت و اهمیت رمبل حرف میزنه

او میگه شاید گلد برگ بتونه در رمبل مقابل بقیه خوب موفق باشه اما اخرش توسط لزنر له و حذف میشه

گلد برگ میگه یعنی لزنر خودش جیگرش رو نداره الان خودش بیاد مقابلم عرض اندام کنه

لزنر میاد و مقابل گلد برگ تو رینگ می ایسته اما هنوز درگیر نشدن که صدای تم سانگ تیکر به گوش میرسه

مردم هیجان زده میشن و تیکر وارد رینگ میشه

چراغها خاموش و روشن میشن و  تیکر و گلد و لزنر در یک مثلت مبارزه طلبانه دارند همدیگه رو نیگاه میکنند.

تمام


نظرات شما عزیزان:

outway
ساعت0:50---6 بهمن 1395
لحظه ی بزرگ در تاریخ کشتی
واسه اولین بار گلدبرگ و تیکر رو توی رینگ دیدیم


اشکان
ساعت14:54---5 بهمن 1395
راستی وقتی گلدبرگ وارد شد چرا از سرش خون میومد ؟؟؟
پاسخ: نمیدونم .من ندیدم


wwe
ساعت14:41---5 بهمن 1395
سلام داداش.غلط املایی زیاد داری تو نوشتن لطفا برو نتایج کاملو بخونی خیلی غلط املایی داری درستش کن
پاسخ: عیب نداره .بروبچ میدونن چی نوشتم


اشکان
ساعت14:26---5 بهمن 1395
راو عالی بود ولی واقعا رولینز دیگه تو رامبل نیس

kaamalgera
ساعت11:05---5 بهمن 1395
عه حیف شد پ تیکر برا چی امد حداقل یه حرفی میزد

محسن
ساعت9:59---5 بهمن 1395
اگه میتونی بیا مسنجر کارت دارم
پاسخ: ده دقیقه دیگه میام
پاسخ: حالا بیا


رضا
ساعت8:23---5 بهمن 1395
بیخود نبود که رامبل رو تو ورزشگاه ۶۵ هزارنفری برگزار میکنن حضور این سه نفر حضور ۶۵ هزارتا رو تضمین میکنه
سامراسلم ها رو هم میتونن تو چنین ورزشگاه هایی برگزار کنن البته بدون تیکر و گلدبرگ ریسکه
پاسخ: همینطوره میرم نتایج کامل رو بنویسم


رضا
ساعت8:09---5 بهمن 1395
عجب راویی بود ترکوند گلدبرگ لزنر تیکر در یک رینگ
تیکر بدون استریک هم منفجرکننده هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 4 بهمن 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر