سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


مکینتایر میاد و بعد از خوش امد گویی، به مسابقات کرون جول که دو هفته ی دیگه برگزار خواهد شد اشاره میکنه. او میگه خیلیها دارند درباری مصاف من  و بیگ ایی در کرون جول حرف میزنند.

او میگه این اخرین شانس من برای گرفتن کمربند هست چون باید به اسمکدان برم و دستم به بیگ ایی دیگه نمیرسه.

بیگ ایی میادو میگه درکت میکنم. من اولین باره به این عنوان رسیدم و مزه خوبی داره. پس طبیعی هست که تو هم بخواهی دوباره قهرمان بشی. اما من پس نمیکشم و در کرون جول کمربند رو نگه میدارم. بیگ ایی کمی کوری میخونه و درو میگه پیش بینی ها من رو قهرمان جدید میدونه و من دوباره قهرمان میشم. من قبلا کشتی گیران بزرگی رو برای گرفتن اون کمربند شکست دادم که تو هم یکی از اونا خواهی بود.

اوسوز میان و هر کدوم، یکی از دو مدعی رو لایق برد میدونند. درو میگه شما اینجا چیکار دارید. اوسوز میگند تا وقتی رینز باشه ما هر کاری بخواهیم میکنیم. اونا برد رینز در برابر لزنر رو حتمی میدونند اما راجب برنده ی مصاف درو و بیگ ایی مطمئن نیستند. ابعدش به درو هشدار میدند که مراقب رفتارش مقابل رینز باشه. اوسوز میگند اگر درو مقابل بیگ ایی ببره حریف رینز در سریس میشه و ماه هم اگر ببریم حریف نیو دی در سریس خواهیم بود.

بیگ ایی میگه زیادی حرف میزنید و بهتره فقط در مورد خودتون حرف بزنید. اوسوز میگند پس با یک مسابقه چطورید. درو بیگ ایی قبول میکنند.

 

گزارشگر در پشت صحنه از نیو دی میپرسه چی میشه اگر شما حریف هم در مسابقات پادشاه رینگ بشید. اونا فقط میخندند و میرند


وودز مقابل ریکوشی

وودز ریکو رو پرت میکنه به گوشه. بعد خودش روی طناب میره و البو میزنه. او بعدش ریکو رو کاور میکنه و تمام

برنده وودز

ریدل پیش رندی میره و میگه مقابل اوموس مسابقه دارم. رندی میگه چرا این کار رو کردی. ریدل میگه ما قبلا حالشون رو گرفتیم و میخوام اون کار رو تکرار کنیم. رندی میگه من نیستم خودت حلش کن. ریدل اصرار میکنه اما حرفش چندان مودبانه نیست و رندی بهش چپ چپ نگاه میکنه و ریدل عذرخواهی میکنه.

 

بنجامین و الکساندر مقابل علی و منصور

علی میره از روی طناب شیرجه بزنه اما الک جا خالی میده. الک میاد و روی منصور میشینوکا درایور میزنه و کاورش میکنه

برنده الک و بنجامین

علی بعد از مسابقه، منصور رو هل داد و رفت

دانا بروک مقابل بیزلر

بیزلر سابمیشن میزنه. دانا رها میشه. بیزلر با نی بهش حمله میکنه. بعدش دانا رو پین میکنه

برنده بیزلر


شارلوت در پشت صحنه میگه که کسی به بیزلر و بقیه زنان اهمیت نمیده چون من قهرمان هستم. شارلوت خودش رو پر افتخارترین دیوا در کپانی میدنه. او بکی و بنکس و بیانکا رو لایق اینکه حریفش باشند ننمیدونه اما امیدواره بنکس در کرون چول ببره تا شارلوت بعدا بتونه او رو شکست بده

اوموس مقابل ریدل

وسط مسابقه، استایلز خواست که یک حرکت بازبینی بشه تا حق اوموس ضایع نشه اما وسط پخش، اوموس روی ریدل اسلم زد و برد

برنده اوموس

 

بعد مسابقه، استایلز خواست ریدل رو بزنه که رندی اومد به ایجی ار کی او زد و رفت

بیگ ایی در پشت صحنه به درو میگه ما قراره همدیگه رو سر کمربند نابود کنی اما مجبوریم امشب علیه اوسوز تیم بشیم.سی ام پانک نیوز. درو میگه اگر اوسوز اینجا هستند یعنی رینز اونا رو فرستاده تا ما رو شل و پل کنند. پس حواست جمع باشه. اونا دست میدند.

 

لشلی میاد و میگه من نو هودز برت مچ رو مقابل گلدبرگ انتخاب کردم چون او تهدیدم کرد که میخواد من رو بکشه. رفتار او اصلا حرفه ای نیست. او بعدش برای گلدبرگ رجز میخونه و میگه من به دوران فعالیت گلدبرگ پایان میدم.

 

بنکس برای مصاف امشبش اعلام امادگی میکنه و مطمئن هست که در کرون جول هم در مصاف سه طرفه، کمربند زنان راو رو خواهد برد.

 

استین تیوری مقابل جف هاردی
جف یک توییست اف فت میزنه و میره سنتون رو اجرا کنه که تیوری پس میکشه. تیوری بعدش شلواذ جف رو میگیره و او رو به کاور میبره و تمام

برنده تیوری

 

بیانکا هم برای بقیه حریفانش کوری میخونه و خودش رو برنده میدونه

 

کوفی مفابل ماهال
کوفی کیک میزنه و میره برای اسپلش اما موقع فرود، ماهال بهش فینیشر میزنه و کاورش میکنه

برنده ماهال

 

بکی هم به نوبه ی خودش رجز خونی میکنه تا اماده ی مصاف امشبش بشه


بنکس و بیانکا مقابل شارلوت و بکی

بکی و بنکس درون رینگ کار رو ادامه میدند. بیانکا ناگهان میاد و به بنکس اسلم میزنه. او بعدش سر بنکس رو به حاشیه مبکوبه و داور مسابقه رو نیمه تمام، خاتمه میده

برنده: بدون نتیجه

 

دیواها بعد مسابقه، کمی درگیر شدند

 

اوسوز تلفنی با رینز میحرفند و میگند همه چی مرتبه

 

ناتالیا مقابل دودروپ

ناتالی میره برای اجرای شابمیشن اما دودروپ بهش اجازه نمیده و با اجرای رول،میره برای پایان کار

برنده دودروپ

 

در پشت صحنه، ریپلی و نیکی اش از موریسون میپرسند تو اینجا چیکار داری.

استین تیوری میاد یه لحظه با بیگ ایی چشم تو چشم میشه و میره


علی پیش منصور میره و بعد از انتقاد از عملکرد منصور، پایان کارتیمی خودشون رو اعلام میکنه. منصور اعتراض داره اما علی او رو میزنه و میره.


اوسوز مقابل بیگ ایی و مکینتایر

بیگ ایی روی جی اسلم میزنه و پینش میکنه اما درو بیگ ایی رو عقب میکشه. بیگ ایی میره میگه چرا همچی کردی؟ اونا بحث میکنند و بعد، کارشون به کتک کاری میکشه. داور میشمره و اونا به رینگ برنمیگردند

برنده با کنت اوت اوسوز

درو و بیگ همچنان داشتند دعوا میکردند که اوسوز روشون شیرجه زدند. فیسها اوسوز رو زدند و بعدش بیگ ایی رفت به درو بیگ اندینگ بزنه که درو با کلیمور کیک جوابش رو داد.

تمام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 20 مهر 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر