سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

امضای قرارداد:

پیرس و دویل توی رینگ هستند تا دیواها قرارداد مسابقه در کرون جول رو امضا کنند. بنکس و بکی کنار رینگ هستند اما بیانکا وارد رینگ میشه. بکی میگه من توی رینگ نمیام و میخوام از همینجا ببینم جریان چطور میشه. بنکس میگه در هر حال موقعیت من از هر دوی شما بالاتر هست و خودم رو هم سطح شما نمیدونم. بیانکا میگه بهتره یکی بیاد تو رینگ و قرارداد رو امضا کنیم. او یک صندلی سمت بکی پرت میکنه تا مجبورش کنه بیاد تو رینگ. بکی جا خالی میده اما بنکس میاد به بیانکا حمله میکنه. اونا درگیر میشند و اخرش بیانکا به اونا فینیشر میزنه.


ری مستریو و دومنیک در پشت صحنه هستند و ری میگه قهرمان شدن اتفاق خوبیه. در کل امیدوارم زین در این دوره، پادشاه رینگ نشه. دومنیک میگه باشه تو برو مسابقه بده اما من از همینجا مسابقه رو نگاه میکنم. ری خوشش نمیاد ما در هر صورت میره.


زین میاد و به دومنیک میگه من فکر میکنم تو خیلی بهتر از پدرت هستی.


زین مقابل ری مستریو

در اخر مسابقه، زین محافظ میله ی رینگ رو باز کرد تا ری رو به میله بکوبه اما دومنیک اومد و محافظ رو ازش گرفت و سر جاش گذاشت. ری به زین سنتون زد. او از دومنیک خواست بره کنار اما زین از این فاصله استفاده کرد و ری رو رول کرد و تمام

برنده زین


ست در پشت صحنه به گزارشگر میگه ورود من به منزل ادج یک قانون شکنی نبود. ادج هم تا سامراسلم خیلی بهم فشار اورد. رولینز خودش رو اماده ی مسابقه میدونه و برای ادج کوری میخونه. او میگه من به صورت عادی ادج رو به چالش کشیدم و او جواب نداد. بعدش گفتم به منزلت میام تا جواب بگیرم و رفتم همونجا. این قانون کشنی نیست. مشکل اینه که ادج هنوز پاسخی به من نداده. حالا نمیدونم چرا راجب این چیزا به تو باید توضیح بدم. باید برم و از کسی که قدرت داره در این مورد کمک بگیرم.

 

زلینا مقابل تونی استورم

زلینا حریف رو سمت طنابها هل میده بعدش بهش کد رد میزنه و میره برای کاور

برنده زلینا

 

رینز و اوسوز و هیمن رو در رینگ داریم. هیمن همچنان از رینز میخواد بهش اعتماد کامل داشته باشه چون هیمن باعث شد تا اوسوز در اسمک باقی بمونند. رینز میگه غمی نیست چون من و اوسوز دوستت داریم. تو بخشی از خانواده هستی و مرد باهوش گروهی. حالا میخوام باهوش باشی و به من حقیقت رو بگی.

مردم برای لزنر شعار میدند و رینز میگه من شهر سوپلکس سیتی رو نابود میکنم. او بعدش به هیمن میگه اما یادت باشه تو باعث شدی تا لزنر یک کشتی گیر ازاد باشه.

هیمن شروع به شمردن خدماتش برای رینز میکنه. او میگه من کارهای زیادی کردم اما اونقدر احمق نیستم که خودم لزنر رو مقابل تو قرار بدم. لزنر داره بهت دروغ میگه و تو هم یک ادم احمق رو هیچ وقت به عنوان مشاورت انتخاب نمیکنی. هیمن میگه من طرف تو هستم چون میدونم که براک نمیتونه شکستت بده. رینز میگه اینرو روب ه دوربین به لزنر بگو. هیمن رو به دوربین و خطاب به لزنر هشدار میده و میگه همانطور که تو تیکر رو بردی رینز هم میتونه برنده بشه. من به این نتیجه ایمان دارم.

رولینز پیش پیرس میره و سراغ ادج رو میگیره. او میگه قرار بود ادج اینجا باشه اما نیست. ست عکس خانوادگی ادج و بت فونیکس رو به پیرس میده و میگه اگر دیدیشون این رو بهشون پس بده.

 

 کارملا مقابل لیو مورگان

لیو بین طنابها گیر میافته. کارملا بهش کیک میزنه. او بعدش میره برای پین.

برنده کارملا

 

میس در پشت صحنه به گزارشگر میگه من برای مسابقه دادن اینجا نیستم بلکه نقشه دارم.

 

 

میزگرد کوربین

کوربین یک مهمان داره که همون موس هست و باهاش خوش و بش میکنه. اونز میاد باهشون درگیر میشه اما موس اوونز رو کتک میزنه.

نایومی میره پیش پیرس و دویل میگه چرا تو مسابقات ملکه ی رینگ نیستم. سونیا میگه تو اصلا لایق بودن در اسمک هم نیستی. نائومی میگه پس برمیگردم راو. دویل میگه باشه هفته ی اینده مقابل من مسابقه داری


بالور مقابل سزارو

سزارو شولدر میزنه اما بالور میره روی طناب و شیرجه میزنه. او با دراپ کیک کار رو ادامه میده. بالور اخرش هم با کوپ د گریس سزارو رو پین میکنه

برنده بالور

بکی میره پیرس و میگه من اجازه نمیدم بیانکا و بنکس موقعیتم رو تصاحب کنند. دویل میگه من میدونیم تو توانایی خوبی داری پس ثابتش کن. او قرارداد رو نشون میده و بکی میگه باشه امضا میکنم تا به مردم یک مصاف خوب رو نشون بدم.



رولینز میاد و میگه از فرصت دادن به ادج خسته شدم. من میتونم با یک استامپ به کارش پایان بدم. کافیه که افتابی بشه اما نمیاد. منم مثل شما ناامید شدم. گمونم دخترانش به زودی میفهمند که پدرشون یک ترسو هست.

ناگهان ادج میاد و با صندلی به ست حمله میکنه . او به ست اسپیر میزنه و ست عقب میکشه. ادج میخواد ادامه بده اما رولینز بهش البو میزنه و میره.

ادج بهش نگاه میکنه و بعدش میگه من در هل این ا سل رولینز رو میبینم.

برنامه تمام میشه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 17 مهر 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر