سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 نویسنده محمود

‍ معرفی ستاره های آینده دنیای رسلینگ

خب دوستان از امروز قراره با یه سری مقابله جذاب در خدمت شما باشم و بهتون رسلرهایی که در آینده اسمی از خودشون در میکنن رو بهتون معرفی کنم و به قولی ستاره های آینده رسلینگ با هم بررسی کنیم.

اولین کسی که میخوام باهاش این سری مقالات رو شروع کنم کسی نیست جز دانته مارتین. ستاره جوون و آینده دار کمپانی AEW که های فلایره و در کنار برادرش داریوس تگ‌ تیم تاپ فلایت رو شکل میدن. دانته فقط 20 سال داره و همراه برادرش بعد مسابقه تگ‌ تیم مقابل یانگ باکس توی سال 2020 با AEW قرارداد بستن. اسم دانته مارتین بعد از مسابقه چند وقت پیش مقابل کنی امگا و یانگ باکس خیلی شنیده شد و عملکرد فوق العاده اون توی اون مسابقه توجه خیلی ها رو به خودش جلب کرد. عملکرد دانته توی این مسابقه به قدری خوب بود که باعث شگفتی خود کنی امگا شد و امگا خیلی از دانته مارتین تحسین و تمجید کرد.

دانته کار خودشو توی رسلینگ از سال 2016 به صورت حرفه ای شروع کرد و شاگرد کن اندرسونه. فینیشر های دانته 450 اسپلش و اسپرینگ برد کاتره و توانایی بالایی توی انجام حرکت های نمایشی و های فلایینگ داره.

دانته مارتین با اسم های انجل دورادو و ال انجل دورادو نیز فعالیت کرده و همچنین علاوه بر AEW سابقه حضور توی GCW ، BLP و AAW نیز داره. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 مهر 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر