سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

بکی لینچ به رینگ میاد. به درگیری او با شارلوت مرور میشه. بکی از دوری خودش از رینگ و خوشحالی خودش بابت بازگشت به کمپانی حرف میزنه. او میگه من برای شوی راو انتخاب شدم و حالا اینجا برنامه ی من هست. او میگه من فعلا کمربند اسمک رو دارم اما قبلا کمربند راو رو برای مدتی طولانی داشتم و اون رو اگذار کردم و رفتم و یعنی نباختمش. او به درگیری خودش با شارلوت اشاره میکنه و میگه میخوام دوباره دو کمربنده بشم.

شارلوت میاد و میگه اومدم به رفیق قدیمی خودم سلام بدم. او میگه من بود مکه تو رو به اینجا رسوندم و در هر صورت من افتخاراتم از تو بیشتره.

بیانکا هم میاد و میگه شارلوت من رو زد و یه کار ناتمام باهاش دارم. دیواها شروع به رجز خونی برای هم میکنند و مردم علیه شارلوت شعار میدند. شارلوت همچنان خودش رو از دو حریف دیگرش برتر میدونه. بکی میگه من که قبلا شارلوت رو بردم و الان بهتره بیانکا و شارلوت روی هم تمرکز کنند. پیرس و دویل میان و میگند با توجه به این بحثها میخواهیم مسابقات امشب رو اعلام کنیم. اونا فهرست مسابقه های شب رو اعلام میکنند. با این بخش، بحث دیواها هم تمام میشه

دویل و پیرس پشت تریبون میرند و میگند بکی قراره در راو بمونه و اوسوز به اسمک برمیگردند. اوسوز و هیمن در پشت صحنه ابزار خوشحالی میکنند.

لشلی در راو و بنکس در اسمک باقی می مونند.

 

مسابقه برای کمربند امریکا

پریست مقابل جف هاردی

هاردی یک سنتون میزنه و میره برای کاور. اما حرکتش کند هست و پریست کیک اوت میکنه. پریست بلافاصله میره برای اجرای کروز فیکس و بعدشم جف رو پین میکنه

برنده و همچنان قهرمان پریست

 

جف بعد از مسابقه گفت که مردم رو دوست داره و در تلاش برای تغیر هست. او میگه رفتن به اسمکدان میتونه همین تغیر خوب باشه. اما مدتی بعد، به راو برمیگردم.

 

استین تیوری که از ان ایکس تی به راو منتقل شده به رینگ میاد. او میگه رویای من محقق شد چون الان مقابل جف در رینگ ایستادم. من با دیدن مسابقه های او بزرگ شدم. حالا میخوام باهات عکس بگیرم. او با مویابلش همراه جف عکس میگیره اما بعدش به جف کلوزلاین میزنه و یه عکس دیگه میگیره و میره


ریدل و رندی در پشت صحنه هستند و ریدل شروع با تحسین رندی میکنه. اورتون میگه اگر حرفات تموم شد بزار دو کلوم هم ما حرف بزنیم. اورتون بعدش برای اوموس و استایلز کوری میخونه و میگه امشب منتظر مصاف مقابل من باشند.

 

بیزلر به رینگ میاد و به درگیری او با اوا ماری و جکس مرورمیشه

 

رولینز برای امدن به راو انتخاب شده

نفر بعدی ناکامورا و باگز هستند که قراره در اسمکدان باشند

پریست در راو خواهد بود و شیمس در اسمکدان

 

دانا بروک مقابل بیزلر

بیزلر روی دانا شابمشن زد و دانا تسلیم شد

برنده بیزلر


بعدش بیزلر دانا رو زد اما دودروپ وارد شد. بیزلر اولش خواست با دودروپ دوست بشه و بره اما ناگهان بهش حمله کرد و تنهایی سالن رو ترک کرد

گزارشگر پیش هیمن و اوسوز میره و به هیمن میگه از نفوذت استفاده کردی و اوسوز دراسمک موندند. هیمن میگه اره. گزارشگر میگه برای اینکه لزنر یک کشتی گیر ازاد باشه هم از اعتبارت استفاده کردی؟ هیمن سکوت میکنه و اوسوز بهش چپ چپ نگاه میکنند و میرند

 

کاریللو وگارزا مقابل منصور و علی

علی گارزا رو میبره برای پین اما کاریللو میاد و پین رو میشکنه. منصور میاد جلوش رو بگیره که کاریللو پرتش میکنه بیرون. او به علی چیپ شات میزنه و گارزا به راحتی علی رو کاور میکنه

برنده کاریللو و گارزا

 

اعلام جا به جایی های جدید:

    AJ Styles and Omos drafted by Raw
    Shayna Baszler drafted by SmackDown
    Kevin Owens drafted by Raw
    Xia Li drafted by SmackDown

بیگ ایی توی رینگ هست و میگه من برای دومین سال در او هستم و رفقام یعنی نیودی در اسمک. من دارم اماده ی مصاف مقابل لشلی میشم اما میدونم که او مقابلم کم میاره.او بعدش مکینتایر رو معرفی میکنه و درو به رینگ میاد.

مکینتایر میگه من به اسمک منتقل شدم و فرصتی برای ادامه درگیری در اینجا ندارم. او برد بیگ ایی در مقابل لشلی رو تحسین میکنه و میگه بیگ ایی لایقش بود. او خودش رو برای وداع با بیگ ایی و راو اماده میکنه. او میگه البته بیگ ایی وقتی کش کرد که من و لشلی صدمه دیده بودیم. حالا میخوام در سلامت کامل بابیگ ایی سر کمربند یه مسابقه بدم.

رود و زیگلر میان و میگند هر چی صبر کردیم تا حرفتون تموم بشه نشد. زیگلر میگه شما فراموش کردید که بیگ ایی نوچه من بود؟ حالا یه تشکر ازش طلبکارم. بیگ ایی و مکینتایر اونا رو مسخره میکنند و مکینتایر میپرسه منم باید تشکر کنم؟ مردم جواب منفی میدند و بعدش قرار میشه که دو تیم مسابقه بدند

 

رود و زیگلر مقابل مکینتایر و بیگ ایی

درو در بیرون رینگ، روی رود بلی تو بلی میزنه. در دراخل رینگ هم بیگ ایی توسط زیگلر رول مشه. مکینتایر خودش تگ میگیره و میره به زیگلر کلیمور کیک میزنه و کاورش میکنه

برنده بیگ ایی و مکینتایر

 

بعد مسابقه، مکینتایر کمربند بیگ ایی رو برداشت اما بیگ ایی پسش گرفت و گفت در کرون جول با هم مسابقه میدیم


رجی سراغ پیرس میره و میگه میخواستی من رو ببینی؟ پیرس میگه نه. بعدش معلوم میشه که برای رجی تله گذاشتن و بقیه رستلرها برای گرفتن کمربند رجی جمله میکنند اما رجی فرار میکنه

 

شارلوت داره تمرین میکنه

 

اوونز به رینگ میاد. او میخواد حرف بزنه که توزاوا وارد میشه و میگه حرفی برای گفتن دارم اما اونز بهش استانر میزنه.

 

بخش دیگر ی از درافتها:


    The Street Profits drafted by Raw
    The Viking Raiders drafted by SmackDown
    Finn Bálor drafted by Raw
    Ricochet drafted by SmackDown

 

ناتالیا و تامینا مقابل نیکی اش و ریپلی

نبرد برای کمرند تیمی زنان

ریپلی یک ریپید روی تامینا میزنه. نیکی تگ میگیره و روی شانه بیزلر فشار میاره. نیکی تگ میگیره و با کمک ریپلی، روی تامینا فرود میاد و کاورش میکنه

برنده و همچنان قهرمان: نیکی اش و ریپلی

 

به درگیری گلدبرگ و لشلی مرور میشه

 

قسمت دیگری از درافتها:


    Karrion Kross drafted by Raw
    Humberto Carrillo and Angel Garza drafted by SmackDown
    Alexa Bliss drafted by Raw
    Cesaro drafted by SmackDown

گلدبرگ میاد و کمی به لشلی توهین میکنه و میگه حالا او میتونه بیاد تا گردنش رو بشکنم. لشلی میاد میگه تو دچار سوتفاهم شدی.به هر حال من با کت و شلوار نمیام باهات درگیر شم. او مسابقه مقابل گلدبرگ رو قبول میکنه و میگه ما نو هولدز برت مچ خواهیم داشت. او میگه تو میتونی پسرت رو هم بیاری. گلدبرگ ازش تشکر میکنه و میگه نو هوزبرت مچ میتونه به من امکان کشتن تو رو بده. گلدبرگ برای حریفش کوری میخونه و او رو یک مرد مرده میدونه. لشلی میگه تو نمیتونی شکستم بدی و به پسرت هم چیزی جز حمله ی نامردانه یاد ندای. سی ام پانک نیوز. الکساندر و بنجامین میان و به گلدبرگ حمله میکنند ولی گلدبرگ بهشون اسپیر میزنه


رولینز بابت امدنش به راو خوشحاله و بعدش میگه انگار ادج هم به راو امده. ما میتونیم درگیری رو اینجا ادامه بدیم. او کمی برای ادج کوری میخونه

 

الکساندر و بنجامین مقابل نیو ی

کینگستون به الک استامپ میزنه. بعدش وودز به الک اسپرینگ بورد میزنه و کاورش میکنه

برنده نیو دی

 

استریت پروفیتز میان و به نیودی تبریک میگند. اونا به سابقه ی برد نیودی مقابل تیکر اشاره میکنند و بعدش از امدن به راو خوشحالند

 

ریدل و ذیدل به رینگ میان و رندی میگه میخوام ببینم اوموس جرات داره مقابلم بایسته. استایلز و اموس میان و میگند خوبه که اینجا هستید تا حسابتون رو برسیم. اونا درگیر میشند و اورتون و ریدل اونا رو میزنند.

 

بخش دیگری از درافتها:

    Carmella drafted by Raw
    Ridge Holland drafted by SmackDown
    Gable Steveson drafted by Raw
    Sami Zayn drafted by SmackDown

 

شارلوت مقابل بیانکا

بیانکا روی حریفش فینیشر میزنه و میخواد بره برای کاور اما بکی میاد و بیانکا رو هل میده بیرون

برنده با دیکیو بیانکا

 

بنکس هم میاد قاطی دعوا و بکی رو میزنه. بیانکا میاد بنکس رو بزنه.

اخرش بنکس حریفان رو نقش زمین میکنه و با تصویرش برنامه تمام میشه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 13 مهر 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر