سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

اسمکدان، با اعلام جا به جایی کشتی گیران توسط پیرس و دویل شروع میشه

در فهرست اول، این کشتی گیران منتقل شدند:


SmackDown pick: Roman Reigns

Raw pick: Big E

SmackDown pick: Charlotte Flair

Raw pick: Bianca Belair

رینز و همین وارد میشند. مصاف رینز و بالور به صورت خلاصه پخش میشه. رون میگه من بهترین هستم و میخوام من رو بشناسید. مردم تشویقش میکنند اما هیمن میگه تشویقتون ضعیف بود. او میگه قبل از اکستریم همه میگفتند دیمون شکست ناپذیره اما این حرف دیگه یادتون رفت. حالا رینز کوسه ای هست که راهی برنامه ی کرون جول در عربستان خواهد شد. اونجا هم قراره سوپلکس سیتی و لزنر رو ببره.

لزنر ناگهان میاد و با رینز سرشخ میشه. اوسوز به کمک رینز میان . رینز عقب میکشه و لزنر روی اوسوز اف 5 میزنه.

 

شارلوت از انتقال خودش به اسمک خوشحاله و میگه من که ملکه هستم عمرم دراز باد.

 

کوربین مقابل اوونز
یک همراه کنار کوربین بود که وسط مسابقه حواس اوونز رو پرت کرد و کوربین به اوونز اند اف دیز زد. او اوونز رو به رینگ پس اورد و دوباره فینیشر زد و کاورش کرد.

برنده کوربین

  
بخش دوم اعلام جا به جاییها:


SmackDown pick: Drew McIntyre

Raw pick: RK-Bro

SmackDown pick: Kofi Kingston, Xavier Woods

Raw pick: Edge

مکینتایر در پشت صحنه میگه من به اسمکدان اومدم تا دنبال کمربند یونیورسال باشم.


ادج به رینگ میاد و میگه من یکی از اولین کشتی گیران اسمک بودم. حالا ناچارم به راو برم. اینجا درگیری خوبی داشتم که با رولینز بود.
ادج میگه سه هفته قبل، رولینز به من اسامپ زد و من اسیب دیدم. من هنوز خوب نشدم اما رولینز رو برای یک نبرد دیگه به چالش میکشم.

ادج برخی بهانه ها رو اسم میبره که میتونند جلوی رولینز رو برای نبرد در برابر ادج بگیرند اما ادج میخواد که رولینز هدفش یعنی نشون دادن برتری در مقابل ادج رو دنبال کنه و بیاد به رینگ.

رولینز در صفحه ی بزرگ سالن دیده میشه. او میگه تو چیزی رو که من میخوام نمیگی. تو نمیخواهی پایان کارت توسط من رو اعلام کنی. تو یک دروغگو هستی. من هم الان در اسمک نیستم که بیام اونجا. من در منزلت هستم. رولینز بعدش میره در منزل ادج رو میزنه. یه بچه در رو باز میکنه و ست میگه برو به بت فونیکس بگو دایی رولینز اومده.او بعدش وارد میشه و توی منزل ادج مشغول پذیرایی از خودش میشه. ادج میره تا خودش رو به منزل برسونه.

رولینز راجب کیقیت خانه ی ادج حرف میزنه و بعدش به عکس خانوادگی ادج میرسه و میگه دخترت شبیه فونیکس هست. او یک گوشه میشینه و منتظر میشه. ادج در پشت صحنه به فونیکس زنگ میزنه و میگه برید یه جای دیگه چون رولینز اومده سراغ خونه.

 

لیو مورگان و کارملا برای مسابقه میان. اما اولش مورگان کارملا رو میزنه و بعدش کارملا میگیره مورگان رو کتک میزنه و میره. داور هم فقط نیگاه میکنه.

بخش سوم جا به جایی ها:

SmackDown pick: Happy Corbin and Madcap Moss

Raw pick: Rhea Ripley and Nikki A.S.H

SmackDown pick: Hit Row

Raw pick: Keith “Bearcat” Lee

 

الفا اکادمی، زیگلر و رود مقابل استریت پروفیتز و نیو دی

رود روی داوکینز اسپین باستر میزنه و میره پین که داوکینز بلند میشه. رودمیره دی دی تی بزنه که داوکینز جلوش رو میگیره. سی ام پانک نیوز.کوفی از داوکینز تگ میگیره. او بلافاصله به وودز تگ میده و با هم، روی رود فینیشر مشترک میزنند و تمام

برنده نیو دی و استریت پروفیتر

 

بخش چهارم انتقالها:

SmackDown pick: Naomi

Raw pick: Rey Mysterio, Dominik Mysterio

SmackDown pick: Jeff Hardy

Raw pick: Austin Theory

جف در پشت صحنه میخواد به سوال گزارشگر جواب بده که لزنرمیاد و جف میره. لزنر میگه بابت مزاحم شدنم عذر میخوام. اما لازمه حرف مهمی رو بگم. من از یمین تشکر میکنم و الان به لطفش یک کشتی گیر ازاد هستم. یعنی هر کاری که دلم بخواد دیگه میکنم.

رینز در پشت صحنه از هیمن میپرسه که ایا تو رفیق من هستی یا لزنر؟ هیمن میگه تو کارفرمای من هستی. رینز میگه اگر دوستم باشی من از تو محافظت میکن و کسی که من ازش محافظت بکنم بخشی از خانواده هست. او بعدش میپرسه ایا قراره اوسوز به راو منتقل بشند.

هیمن میگه رفتن اونا به اسمک با راو یک تاکتیک هست و تو ادم باهوشی هستی و میدونی چی میگم. رومن میگه وقتی تو بگی، پس حتما باهوش هستم. من میرم به راو تا ببینم ایا اوسوز رو به اسمک میارند. میفهمی چی میگم؟ هیمن میگه اره. ( انگار نقشه ای دارند)

هیمن میره و رینز از اوسوز میخواد مراقب هیمن باشند و نزارند بهش اسیب برسه.

 

بیانکا مقابل بنکس

بکی در کنار رینگ داشت مسابقه رو تماشا نیکرد. بنکس رفت بیانکا رو هل بده و بیانکا جا خالی داد اما در بیرون رینگ به بکی برخورد کرد. بیانکا بنکس رو به حاشیه کوبید. بعدش بنکس رو به رینگ فرستاد و یه لحظه هم با بکی چشم تو چشم شد. او به رینگ برگشت اما بنکس بلافاصله رولش کرد و پایان

برنده بنکس


شارلوت یهو اومد و بنک سو بیانکا رو زد و با تصویر او برنامه تمام شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 10 مهر 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر